۱۵۰ دانشجوی بی‌بضاعت اردبیلی زیرپوشش خیرین قرار می‌گیرند

ایرنا پنج شنبه 04 دی 1399 - 11:30
اردبیل - ایرنا - رییس هیات مدیره مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان اردبیل گفت: امسال ۵۰ دانشجو و در سال آینده ۱۰۰ نفر از دانشجویان کم‌بضاعت این استان مورد حمایت مجمع قرار می‌گیرند.
۱۵۰ دانشجوی بی‌بضاعت اردبیلی زیرپوشش خیرین قرار می‌گیرند

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا ، جواد قرآن‌نویس در آیین امضای تفاهم‌نامه همکاری سه‌جانبه دانشگاه محقق اردبیلی، بنیاد حامیان دانشگاه و مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان اردبیل اظهارکرد: قرار است اقدامات حمایتی از دانشجویان کم‌توان مالی به صورت کاملا محرمانه باشد.

وی با بیان اینکه در ساخت و ساز مدارس استان با کمک خیرین ۳۹۶ مدرسه در قالب یک هزار و ۵۹۰ کلاس درس ساخته و تحویل آموزش و پرورش شده است، تصریح کرد: در رابطه با کودکان بی‌سرپرست نیز تاکنون ۴۰۰ دانش‌آموز تحت پوشش قرار دادیم.

او افزود: در زمینه کودکان سرطانی نیز در استان اردبیل حتی یک نفر وجود ندارد که فرزند سرطانی داشته باشد و ریالی در این خصوص هزینه کند، بلکه تمام هزینه‌های آن توسط خیرین پرداخت می‌شود.

دکتر عزیز حبیبی ، رییس دانشگاه محقق اردبیلی هم گفت: بنیاد حامیان دانشگاه مهرماه سال گذشته تاسیس شده و تاکنون تفاهم‌نامه احداث دومین خوابگاه متاهلی خیرساز دانشگاه منعقد شده و عملیات اجرایی آن در ماه‌های آتی آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه طبق این تفاهم‌نامه مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان تعدادی از دانشجویان کم‌توان مالی را امسال و سال آینده مورد حمایت قرار خواهد داد، افزود: حضور خیرین در مراکز عالی استان بویژه دانشگاه محقق اردبیلی منشاء خدمات ارزشمند است.

دکتر علی اشرف سلطانی مدیرعامل بنیاد حامیان دانشگاه محقق اردبیلی نیز با بیان اینکه این بنیاد در دوره‌های مختلف نسبت به شناسایی و معرفی دانشجویان کم‌توان مالی به تعداد مورد توافق طرفین به نماینده مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان اقدام می‌کند، گفت: در قالب این تفاهم‌نامه همکاری در راستای سایر اهداف خیرخواهانه بنیاد نیز خواهد بود.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.