به گزارش خبرگزاری تسنیم از کیش ؛ در حال حاضر حدود 1000 خودرو در جزیره کیش با اپلیکیشن اسنپ در حال فعالیت هستند و این شرکت تاکسی اینترنتی سعی میکند با راهکارهای هوشمند خود تردد با کیفیت، سریع و ایمن را برای کیشوندان و گردشگران امکانپذیر کند.
دسترسی آسان، سرعت، مقرون به صرفه بودن و شفافیت در قیمتگذاری از مهمترین مزایای تاکسی اینترنتی اسنپ نسبت به شیوههای سنتی حملونقل است. قیمتگذاری اسنپ در جزیره کیش بر اساس اطلاعات و دادههایی که از تحقیقات بازار به دست آمده و همچنین با در نظر گرفتن تعرفههای موجود انجام میشود. با این حال، الگوریتمهای قیمتگذاری اسنپ دائما بر اساس شرایط موجود در حال متناسبسازی خواهد بود.
برای پشتیبانی از سفرهای جزیره کیش، مرکز ارتباط اسنپ به صورت 24 ساعته در 7 روز هفته در خدمت کاربران راننده و مسافر است. برای ارتباط با این مرکز میتوانید از طریق منوی اپلیکیشن به بخش «پشتیبانی» مراجعه کنید. هر تماس از سوی کاربران یعنی یک شانس دوباره برای حفظ، بهبود، ترمیم و نوسازی یک رابطه. با اتکا بر این دیدگاه، هیچ تماسی از سوی کاربران در مرکز ارتباط اسنپ بدون پاسخ نمیماند و این مرکز برای هر دغدغه پاسخی دارد.
اکنون، اسنپ در بیش از 170 شهر ایران خدماترسانی میکند و تعداد کاربران راننده ثبتنامی در آن بیش از 2 میلیون نفر و تعداد مسافران بیش از 30 میلیون نفر است. این تاکسی اینترنتی رکورد 2 میلیون سفر روزانه را زده و امیدوار است بتواند در جزیره کیش نیز مانند دیگر شهرهای کشور خدمات باکیفیتی را در اختیار مسافران و کاربران راننده خود قرار دهد.
انتهای پیام/س