اوتاکید کرد: این پروژه به دلیل پستی و بلندی های شدید و همچنین وجود رودخانه ها و ارتفاعات کوهستانی یکی از پرهزینه ترین پروژههای راهسازی استان محسوب می شود.
اواضافه کرد: بهرهبرداری از این پروژه عظیم می تواند علاوه بر خارج شدن سیروان از بن بست و اتصال آن به بدره، مسیر شهرستان های چرداول و سیروان به بدره، دره شهر و آبدانان را نیز بیش از ۸۰ کیلومتر کاهش دهد.
مدیرکل راه و شهرسازی ایلام در مورد آخرین وضعیت احداث این محور گفت: طول کل محور ۱۳ کیلومتر است که ۶ کیلومتر آن از سمت شهرستان سیروان قبلاً تکمیل شده و حجم عملیات راه سازی در هفت کیلومتر بعدی با توجه به وضعیت کوهستانی و رودخانه بزرگی که در مسیر قرار دارد، بسیار زیاد بود که برای اجرای آن یک تونل به طول ۲۳۵ متر حفاری و تکمیل شد.
بهادری یادآور شد: در طول این مسیر یک تونل به طول ۲۳۵ متر، ۷۰۰ هزار متر مکعب خاکریزی. ۲۳ هزار مترمکعب زیراساس ، ۲۰ هزار تن آسفالت و ۲۵ دستگاه ابنیه فنی احداث شده است
انتهای پیام