خبر خوش برای هولدرهای دوج کوین/ خرید 8 میلیون دوج توسط یک نهنگ برتر

اقتصادنیوز چهارشنبه 20 بهمن 1400 - 10:02
دوج کوین به جمع ۱۰ رمزارز برتر خریداری شده توسط نهنگ‌های BSC بازگشته است. این اتفاق پس از آن رخ می دهد که یک نهنگ برتر BNB، مقدار ۸/۹ میلیون دوج کوین را خریداری کرد.
خبر خوش برای هولدرهای دوج کوین/ خرید 8 میلیون دوج توسط یک نهنگ برتر

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از آکادمی هلاکوئی، WhaleStats گزارش کرده است که در ساعات اخیر، یک نهنگ BNB در رتبه ۷۵ در میان ۱۰۰۰ نهنگ بزرگ BNB که ردیابی می شوند، ۸/۹ میلیون دوج کوین به ارزش ۱،۴۷۱،۳۲۶ دلار خریداری کرده است.

 
 

2022 02 08 18 10 06 Dogecoin Returns Among Top Purchased Tokens by Whales Heres How Much They Own - دوج کوین به جمع ۱۰ رمزارز برتر خریداری شده توسط نهنگ‌های BSC بازمی‌گردد

در ۷ فوریه (۱۸ بهمن)، این ردیاب داده های بلاک چین گزارش داد که هولدرهای دوج کوین به تعداد ۵۳۰،۲۰۵ نفر رسیده است. ۱۰۰۰ کیف پول برتر BNB دارای ۳۲۴،۲۵۷،۶۶۷ دوج به ارزش ۵۰،۷۹۸،۱۱۶ دلار هستند. در زمان انتشار این مقاله، تعداد هولدرهای دوج کوین به ۵۳۳,۹۱۴ نفر رسیده است.

پرایس اکشن دوج کوین


دوج کوین از زمان رسیدن به ATH خود در ۰/۷۶ دلار در ماه می ۲۰۲۱ (اردیبهشت) به طور مداوم در حال کاهش بوده است. در ۲۸ اکتبر (۶ آبان)، DOGE برای مدت کوتاهی سطح ۰/۳۳۹ دلار را لمس کرد، اما از آن زمان به پایین تر از ۰/۲۱ دلار که در ۱۴ ژانویه (۲۴ دی) به آن رسیده بود، بازگشته است.

قیمت دوج کوین در گذشته توسط ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا، رشد زیادی را دریافت کرد. او معتقد است که کیف پول‌های Robinhood اتفاق بزرگی برای دوج کوین خواهند بود، زیرا این میم کوین دیگر صرفاً به عنوان یک سرمایه‌گذاری پر رسک توسط کاربران Robinhood تلقی نمی شود.

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.