۶‌تن چوب آلات هیزمی قاچاق در اردبیل کشف شد

ایرنا یکشنبه 21 دی 1399 - 08:04
اردبیل-ایرنا- مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل از توقیف یک دستگاه  کامیون حامل ۶ تن  چوبآلات هیزمی قاچاق توسط ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی خبر داد.
۶‌تن چوب آلات هیزمی قاچاق در اردبیل کشف شد

شهامت هدایت روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت:این کامیون در حالیکه قصد داشت محموله حاوی چوب آلات غیرمجاز هیزمی را از طریق استان‌های  همجوار منتقل کند، با هوشیاری و اقدام بموقع ماموران یگان حفاظت در مسیر مشگین شهر- اردبیل شناسایی و توقیف شد.

وی اضافه کرد: در این ارتباط یک نفر  دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی استان معرفی شد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل افزود: بر اساس دستور دادستانی، از این به بعد کسانی که اقدام به حمل چوب‌آلات هیزمی و باغی بدون اخذ مجوز از منابع طبیعی استان کنند محموله توقیف و متخلفان به مراجع قضایی استان معرفی خواهند شد.

هدایت‌ از مردم خواست در صورت اطلاع ا ز حمل هرگونه فرآورده جنگلی و مرتعی قاچاق، مراتب را طی تماس با تلفن شبانه‌روزی ۱۵۰۴ به یگان امداد جنگل و مرتع استان اطلاع دهند.

استان اردبیل یک میلیون و ۵۰ هکتار مرتع ییلاقی، قشلاقی و میان بند و ۶۵ هزار هکتار جنگل دارد.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.