خبرهای شهرستان های استان بوشهر

ایرنا شنبه 08 مرداد 1401 - 14:40
بوشهر - ایرنا - پیشرفت ۴۶ درصدی پروژه ایمن سازی محور ساحلی بوشهر به دیر، پیام تسلیت استاندار بوشهر سردار حسین کارگر دبیر بنیاد بین المللی غدیر در این استان و اختصاص ۱۰ میلیارد ریال به ورزش بخش بردخون دیر خبرهای شهرستان های استان بوشهر در روز شنبه است.
خبرهای شهرستان های استان بوشهر

پیشرفت پروژه ایمن‌سازی محور ساحلی بوشهر- دیر به ۴۶ درصد رسید

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بوشهر گفت: ایمن سازی محور ساحلی بوشهر- دیر شامل تعریض، بهسازی و روکش آسفالت این جاده اکنون ۴۶ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، عبدالکریم اختر شناس روز شنبه در نشست بررسی طرح‌های راهداری استان بوشهر، بیان کرد: این عملیات در ۲ قطعه بردخون – دیر بطول ۵ کیلومتر و قطعه دوم همین مسیر بطول ۱۰ کیلومتر  با اعتبار ۵۶۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و استانی اجرایی شده است.

 وی بیان کرد: محور ساحلی بوشهر - دیر به بدلیل  اتصال بندر بوشهر به دیر و چندین بندر تجاری و صیادی دیگر از جمله بندر تجاری دلوار از محورهای پر تردد این استان و نیازمند توجه ویژه است.

اختر شناس ادامه داد: در این راستا، عملیات روکش آسفالت محور ساحلی بوشهر- دیر در محدوده خورشهاب به طول یکهزار و ۲۰۰ متر با اعتباری به ارزش ۲۰ میلیارد ریال اجرا شد.

اختر شناس توضیح داد: این عملیات در قالب طرح سراسری لکه گیری و روکش آسفالت راه‌های شریانی استان بوشهر با هدف تسهیل در تردد و افزایش ایمنی محور پرتردد بوشهر- دیر در عرض ۲ ماه به انجام رسید.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر اظهار کرد: ویژگی تردد بالا و شاخص شریانی بودن، از جمله اولویت‌های راهداری برای انجام اقدامات ضروری با هدف کاهش حوادث و تلفات ترافیکی است .

استاندار بوشهر درگذشت مادر دبیر بنیاد بین المللی غدیر این استان را تسلیت گفت

احمد محمدی زاده با صدور پیامی خطاب به سردار حسین کارگر دبیر بیناد بین المللی غدیر  استان بوشهر با اظهار همدردی و نهایت تاسف و تاثر درگذشت والده مکرمه تان را به جنابعالی و خانواده محترمتان تسلیت عرض می نمایم.

در این پیام آمده است: بدون شک زحمات ارزشمند این مادر فداکار در راستای تعلیم و تربیت فرزندانی صالح و خدمتگزار جامعه موجب سعادت ابدی و نیل به حیات و همجواری با ائمه معصومین (علیهم السلام) و بهره مندی  از عنایات خاصه حضرت فاطمه (علیها السلام) در بهشت برین خواهد بود.

استاندار بوشهر در این پیام تصریح کرده است:از خداوند متعال برای آن مادر سفر کرده رحمت و غفران الهی و برای بازماندگان ارجمند صبر و شکیبایی مسئلت می نمایم.

١٠ میلیارد ریال به ورزش بردخون دیر اختصاص می یابد

فرماندار دیر استان بوشهر گفت: ١٠ میلیارد ریال برای توسعه و تقویت ورزش در بردخون این شهرستان اختصاص می یابد.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، یونس باربرز روز شنبه در نشست صمیمی با مسئولان محلی، ورزشکاران و نمایندگان تیم های و هیات های ورزشی بخش بردخون افزود: حوزه ورزش یکی از گسترده ترین حوزه اجتماعی جامعه محسوب می شود و ورزشکاران و جوانان متعددی سرشار از ظرفیت و پتانسیل در آن مشغول فعالیت هستند و ما باید از ظرفیت آنها در راستای توسعه و پیشرفت بخش بردخون کمک بگیریم.

وی افزود: بخش بردخون معدن استعداد و قهرمانان متعدد است و ورزشکاران، مربیان، هیات های ورزشی در این عرصه حضور چشمگیر و فعال دارند و همواره در مسابقات و میادین مختلف داخلی و بین المللی افتخار آفرینی کرده و پرچم بخش را به اهتزاز در می‌آورند.

فرماندار دیر  بیان کرد: ورزش و ورزشکاران با مشکلات عدیده ای روبرو هستند و همه باید دست به دست هم داده تا نسبت به شناسایی و رفع مشکلات پیش رو اقدام نماییم.

وی در همین راستا با اشاره به پیگیری پروژه های متوقف شده ورزشی بخش بردخون گفت: همه تلاش خود را برای پیگیری مشکلات ورزش این شهرستان به کار می‌گیرم به نتایج خوبی برسد.

وی خواستار پیگیری مسائل ورزش شهرستان با بهره‌گیری از کمک‌های اداره کل ورزش و جوانان شد و تصریح کرد: امیدواریم با پیگیری‌های مدیرکل ورزش و جوانان استان، شاهد گشایش‌های خوبی در  زمینه ورزش وجوانان شهرستان دیر و بخش بردخون باشیم.

مسئول نمایندگی اداره ورزش و جوانان بخش بردخون با اشاره گزارشی از وضعیت نامطلوب و مشکلات ورزشی منطقه بردخون گفت: چهار سال بدون یک ریال کمک به ورزش بردخون و با کمک علاقه مندان و خیرین ورزش بردخون را زنده نگه داشتیم و با وجود مشکلات فراوان، جوانان بردخون مقام‌هایی در استان کسب کردند که در تاریخ ورزش بخش، بی سابقه بود.

صادق نظری  با بیان اینکه حق ورزش بردخون این شرایط موجود نیست و توازنی بین امکانات موجود و تخصیص اعتبار در مرکز شهرستان و بخش برقرار نیست، خواهان توجه ویژه به ورزش بردخون شد.

وی گفت: جوانان، ورزش دوستان و نمایندگان تیم ها و هیات های ورزشی مشکلات ورزش را به گوش فرماندار مردمی رساندند.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.