دانش آموزان دختر استان بوشهر در رقابت‌های ورزشی کشور درخشیدند

ایرنا پنج شنبه 03 شهریور 1401 - 10:36
بوشهر - ایرنا - سرپرست معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: دانش آموزان دختر این استان در سی و دومین دوره رقابت‌های ورزشی کشور با کسب ۲ مدال نقره در رشته های ورزشی شطرنج و پرتاب دیسک خوش درخشیدند.
دانش آموزان دختر استان بوشهر در رقابت‌های ورزشی کشور درخشیدند

به گزارش ایرنا، روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر روز پنجشنبه به نقل از مهدی عباسیان افزود: در این رقابت‌ها فائزه قنبری دانش آموز متوسطه اول منطقه بردخون شهرستان دیر موفق به کسب مدال نقره  رشته شطرنج برق آسای دانش آموزی در بخش روستایی کشور شد.

وی اضافه کرد: همچنین زینب فولادی فلاح دانش آموز متوسطه اول شهرستان دیر نیز موفق به کسب مدال نقره رشته پرتاب دیسک رقابت‌های ورزشی دانش آموزی دختران شد.

دانش آموزان دختر استان بوشهر در رقابت‌های ورزشی کشور درخشیدند

 سی و دومین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان دختر کشور از ۳۰ مرداد ماه به میزبانی استان چهارمحال و بختیاری و با شرکت ۱۳۴ ورزشکار از ۲۸ استان شروع شده و تا فردا چهار شهریور ماه ادامه دارد.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.