تور آنتالیا مخصوص شما که به دنبال سفری رویایی هستید!

مشرق نیوز پنج شنبه 14 مهر 1401 - 17:18

تور آنتالیا به عنوان یکی از بهترین تورهای خارجی برای گردشگران ایرانی محسوب می شود که طرفداران بسیاری دارد. ترکیه یکی از کشورهای همسایه ایران است که به خاطر داشتن جاهای دیدنی و جاذبه های گردشگری، مسافت نزدیک، هزینه مناسب و ... جزو مقاصد اصلی سفرهای خارجی ایرانیان به شمار می رود. در بین شهرهای ترکیه آنتالیا که از طبیعتی شگفت انگیز، سواحل منحصربفرد، جاذبه های تاریخی و تفریحات متنوع برخوردار است، جایگاه ویژه ای دارد.

اگر شما هم قصد رزرو تور آنتالیا و تجربه سفر خارجی لذت بخش و خاطره انگیزی را دارید، پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باشید. قصد داریم در این مقاله به بررسی تور آنتالیا ترکیه به صورت جامع و کامل بپردازیم.

تور آنتالیا مخصوص شما که به دنبال سفری رویایی هستید!

معرفی آنتالیا

بهتر است در ابتدا و پیش از رزرو تور آنتالیا اطلاعاتی راجب این مقصد رویایی بدست آورید و بیشتر با ویژگی های آن آشنا شوید. آنتالیا یکی از شهرهای جنوب غربی ترکیه است که در سواحل مدیترانه ای قرار دارد و به مروارید مدیترانه مشهور است. این شهر زیبا به عنوان یکی از مراکز اصلی توریستی ترکیه شناخته می شود که طبیعت فوق العاده، آثار باستانی، تفریحات آبی، سواحل فیروزه ای و امکانات مدرن و کامل آن موجب جذب مسافران زیادی در ایام مختلف سال می گردد.

این شهر بخش بزرگی از تاریخ و فرهنگ ترکیه را در خود جای داده و قدمت آن به 300 سال پیش از میلاد مسیح بازمی گردد. آنتالیا از گذشته تاکنون مورد توجه قرار داشته و در حال حاضر یکی از اصلی ترین و محبوبترین شهرهای توریستی ترکیه برای گردشگران به ویژه ایرانیان است.

جاهای دیدنی آنتالیا

اگر می خواهید یک سفر خارجی رویایی و به یادماندنی را تجربه کنید، آنتالیا گزینه ای ایده آل به شمار می رود. تور سفر به آنتالیا می تواند یک سفر هیجان انگیز برای هر گردشگری باشد زیرا این شهر ساحلی دارای جاهای دیدنی و جاذبه های متعدد و متنوعی است که هر کدام جذابیت خاص خود را دارند.

اماکن تاریخی آنتالیا

آثار تاریخی مختلف که یادگار دوران های باشکوه گذشته هستند، از مهمترین جاهای دیدنی انتالیا محسوب می شوند. شما می توانید در تور آنتالیاگردی از مکانهای باستانی شگفت انگیزی همچون دروازه های هادریانوس، شهر قدیم کلیسی، مناره ییولی، قلعه رمی، شهر تاریخی اسپندوس، ویرانه های پرگ، الیمپوس و چمیرا، موزه آنتالیا و ... بازدید کنید.

جاذبه های طبیعی آنتالیا 

آنتالیا همچین نگینی در سواحل مدیترانه می درخشد و از طبیعتی فوق العاده با مناظر چشم نواز و سواحل رویایی برخوردار است. آبشارهای دودن، غار کارائین، چشمه های کارست و سواحل متعدد از مهمترین جاهای دیدنی طبیعی این شهر محسوب می شوند. سواحلی همچون لارا، پاتارا، کاپوتاش، کنی آلتی، کمر، بلک، چیرالی و ... به عنوان اصلی ترین جاذبه های توریستی آنتالیا شناخته شده که از طبیعتی بکر، مناظر خیره کننده و بهترین امکانات و خدمات رفاهی و تفریحات متنوع برخوردارند.

مراکز خرید آنتالیا

خرید کردن یکی از لذت های اصلی سفر است که گردشگران علاقه زیادی به آن دارند. شما می توانید در تورهای آنتالیا از بهترین مراکز خرید که جزو لوکس ترین پاساژها و مجتمع های ترکیه هستند، اجناس و کالاهای مختلف و متنوعی را تهیه کنید. درآنتالیا علاوه بر مراکز خرید مدرن، بازارهای قدیمی و سنتی نیز وجود دارند که دارای جذابیت منحصربفردی می باشند. از مهمترین بازارها و مراکز خرید آنتالیا می توان به ترا سیتی، میگروس، ایکی کاپیلی هان، مارک، توربان مارینا، اوزدیلک پارک، آنتالیا مال، جومارتسی، لیدیا سوزانی، جمهوریت، کاله ایچی و ... اشاره کرد.

تور آنتالیا مخصوص شما که به دنبال سفری رویایی هستید!

انوع تور آنتالیا

تور آنتالیا ترکیه انواع مختلفی دارد و از روش های گوناگونی اجرا و برگزار می شود. شما می توانید به صورت هوایی با هواپیما و یا به صورت زمینی با قطار و اتوبوس به آنتالیا بروید. تور هوایی آنتالیا یکی از بهترین تورهای خارجی است که راحتی فراوانی را برای گردشگران به ارمغان می آورد اما از قیمت بالاتری نیز برخوردار است. شما می توانید با رزرو تور آنتالیا هوایی در کمترین زمان ممکن و با استفاده از هواپیماهای ایرلاین های مختلف از شهرهای گوناگون مانند تهران، مشهد، اصفهان، تبریز و ... به این شهر زیبا سفر کنید.

اگر به دنبال تور آنتالیا ارزان هستید به سراغ تور زمینی بروید. این تور برای افرادی که می خواهند سفری ارزان و اقتصادی داشته باشند گزینه ای ایده آل محسوب می شود. تور آنتالیا زمینی قیمت مناسبتری نسبت به تور هوایی دارد و از جذابیت های خاص خود برخوردار می باشد. لذت سفرهای گروهی در کنار قیمت پایین موجب شده گردشگران زیادی این نوع تور آنتالیا را برای تجربه سفر خارجی خود انتخاب کنند.

تور آنتالیا لحظه آخری یکی دیگر از انواع و مدل های تور ترکیه آنتالیا است که شرایط خاص و ویژگی های منحصربفردی دارد. در برخی مواقع برگزار کنندگان تور آنتالیا به خاطر عدم تکمیل ظرفیت، جهت جلوگیری از ضررهای بیشتر، اقدام به عرضه تور با قیمت کمتر در لحظلات آخر و نزدیک به اجرا می کنند. تور لحظه آخری آنتالیا می تواند یک تجربه بی نظیر از سفری خارجی با هزینه کم و دریافت امکانات و خدمات عالی باشد.

قیمت تور آنتالیا

قیمت تور آنتالیا ترکیه با توجه به عوامل مختلفی مشخص می شود. فاکتورهای گوناگونی در تعیین قیمت تور آنتالیا تاثیر گذارند که از مهمترین آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

نوع تور آنتالیا

نوع تور که به صورت هوایی و یا زمینی باشد یکی از فاکتورهای اصلی در قیمت تور آنتالیا می باشد. قطعا سفر با هواپیما هزینه بیشتری دارد و تور آنتالیا هوایی نسبت به تور زمینی آنتالیا گرانتر می باشد.

تاریخ سفر آنتالیا

زمان برگزاری تور آنتالیا که در چه زمانی از سال و در چه روزی می باشد تاثیر بسیار زیادی بر روی قیمت تور دارد. آب و هوای آنتالیا معتدل بوده و بهترین زمان سفر به آن بهار و تابستان است. در این زمان به خاطر ورود گردشگران زیاد و شلوغ بودن این شهر توریستی ممکن است قیمت تور به خاطر افزایش قیمت خدمات و امکانات مانند بلیط هواپیما، هتل، تفریحات و ... بالاتر باشد. اما در زمانی که پیک سفر محسوب نمی شود قیمت تور آنتالیا ارزان است. برای مثال تور آنتالیا شهریور از آنجایی که روزهای پایانی فصل سفر به آنتالیا محسوب می شود قیمت بالایی دارد.

همچنین در روزهای خاص مانند تعطیلات سال میلادی و یا تعطیلات رسمی دیگر و یا در زمان برگزاری فستیوالها، جشن ها و کنسرت های مختلف قیمت تور آنتالیا افزایش می یابد.

تور آنتالیا مخصوص شما که به دنبال سفری رویایی هستید!

هتل های آنتالیا

از دیگر عوامل موثر بر قیمت تور آنتالیا نوع هتل است. هرچقدر هتل از سطح بالاتری برخوردار باشد، قیمت تور بالاتر می رود. هتل های متعدد و متنوعی در آنتالیا وجود دارند که برخی از آنها به عنوان بهترین هتل های ترکیه شناخته می شوند. هتل های 5 ستاره آل و یوآل بهترین هتل های آنتالیا هستند که قیمت بالا و البته امکانات و خدمات کامل تری نسبت به هتل های 4 ستاره و 3 ستاره آنتالیا دارند.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.