۴ ماه محرومیت در انتظار لوکادیا

باشگاه خبرنگاران پنج شنبه 01 دی 1401 - 15:15
لوکادیا مهاجم هلندی پرسپولیس به علت فسخ قرارداد یک طرفه با سرخپوشان به مدت ۴ ماه با محرومیت مواجه می‌شود.

لوکادیا مهاجم هلندی باشگاه پرسپولیس یک روز قبل از دربی سرخابی‌ها به بهانه مشکلات خانوادگی ایران را ترک کرد و امروز هم در نامه‌ای قرارداد خود را با سرخپوشان فسخ کرد تا شوک بزرگی را به کادر فنی این تیم وارد کند.

مدیر حقوقی که نخواست نامش فاش شود درباره این مطلب در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: ۲ دلیل برای فسخ قرارداد لوکادیا وجود دارد یکی تاخیر در پرداخت قرارداد بیش از ۲ ماه که مهم نیست چند درصد قرارداد پرداخت شده باشد که لوکادیا می‌تواند شکایت کند.

او ادامه داد: موضوع مهم این است که وزارت امور خارجه هلند شبهاتی در رابطه با ناآرامنی در ایران را بیان کرده تا لوکادیا ایران را ترک کند. معلوم نیست فیفا این موضوع را از این مهاجم بپذیرد.

مدیرحقوقی فوتبال گفت: اگر حق باشگاه پرسپولیس باشد و لوکادیا هم برای اولین بار فسخ قرارداد با یک تیم کرده باشد در آن صورت با ۴ ماه محرومیت و جریمه نقدی مواجه می‌شود.

او درباره اینکه لوکادیا می‌تواند با باشگاه دیگری قرارداد ببندد، بیان کرد: قوانین فیفا به نفع بازیکن است و لوکادیا می‌تواند با تیم دیگری قرارداد ببندد و باشگاه پرسپولیس هم جداگانه از او شکایت کند. به نظرم باشگاه پرسپولیس باید همه مصاحبه‌های این بازیکن در مورد مشکلات خانوادگی اش را جمع کند تا به عنوان مدرک از آن‌ها استفاده کند.

او درباره اینکه قرارداد محکمی با لوکادیا بسته نشده و او به راحتی فسخ قرارداد یک طرفه کرده است، گفت: اصلا ارتباطی به نحوه  بستن قرارداد ندارد. شما می‌توانید قوی‌ترین قرارداد را ببندید، اما بازیکن می‌تواند به راحتی کشور را ترک کند.

مدیرحقوقی فوتبال درباره اینکه باشگاه پرسپولیس در پرونده لوکادیا می‌تواند برنده شود، گفت: به هر حال باید ببینیم فیفا بهانه لوکادیا مبنی بر ناآرامی در ایران را می‌پذیرد یا نه!

منبع خبر "باشگاه خبرنگاران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.