فداکاری میلاد تک فرزند خانواده فسایی اشک همه را درآورد + عکس

رکنا دوشنبه 13 بهمن 1399 - 10:33
حوادث رکنا: میلاد نوجوان فسایی که تک فرزند خانواده بود در سکانس پایانی زندگی اش نامش ماندگار شد.
فداکاری میلاد تک فرزند خانواده فسایی اشک همه را درآورد + عکس

اهدای عضو دانش آموز فسایی به بیماران زندگی دوباره بخشید . مسئول واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی فسا گفت: با رضایت خانواده میلاد بهروز دانش آموز شهر فسا اعضای بدن وی که بر اثر تصادف دچار مرگ مغزی شده بود به بیماران نیازمند اهدا شد.

به گزارش رکنا، راضیه آسوده افزود: میلاد بهروز دانش آموز پایه دهم و تنها فرزند این خانواده بود که با اقدام نوع دوستانه خانواده اش درس پایانی خود را با اهداء زندگی به هم نوعان ماندگار کرد.

او ادامه داد: با تلاش تیم پیوند اعضای دانشگاه‌های فسا و شیراز کبد و دو کلیه این نوجوان 16 ساله در بیمارستان فوق تخصصی، ولی عصر فسا جداسازی و برای اهدا به بیماران نیازمند به بیمارستان بوعلی سینای شیراز انتقال یافت.

مسئول واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی فساگفت: با راه اندازی مرکز فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی فسا در سال ۹۲، تاکنون ۵۹ اهدای عضو در بیمارستان فوق تخصصی، ولی عصر فسا انجام شده است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.