با پوست پرتقال، تونر بسازید + ویدیو

مجله دلتا پنج شنبه 08 دی 1401 - 13:02
ساختن تونر با پوست پرتقال را امتحان کنید و از آن استفاده کنید تا تاثیر آن را بر روی پوستتان ببینید.

ساختن تونر با پوست پرتقال

اگر پوستی چرب و مختلط دارید از تونر استفاده کنید تا چربی اضافی و منافذ باز پوستتان را کاهش دهد. همچنین اگر پوست خشک و حساس دارید، نگران نباشید، شما هم می‌توانید از تونر استفاده کنید. تونر، قرمزی و پوسته‌پوسته شدن پوست خشک را از بین می‌برد. همراه مجله اینترنتی دلتا باشید.

مراحل ساختن تونر با پوست پرتقال

پوست تازه پرتقال را تکه‌تکه کنید. یک لیوان آب بریزید و سپس پوست‌های پرتقال را اضافه کنید. حالا اجازه دهید تا آب بجوشد. صبر کنید تا آب تمام خواص پرتقال را به خود جذب کند. سپس بعد از ۵ دقیقه محلول را خاموش کنید و اجازه دهید خنک شود. اگر به زیبایی خود اهمیت می‌دهید، به مطلب با خیار خوشگل شوید مراجعه کنید.

آب را الک کنید و درون شیشه اسپری خاموش کنید. از این تونر برای تمام‌صورتتان استفاده کنید. شما می‌توانید این تونر را به مدت یک هفته نگهداری کنید.

ساختن تونر

پیشنهاد مطالعه: همچنین می‌توانید مطلب این لاک خوش‌رنگ را در خانه بسازید + ویدیو را بخوانید.

منبع خبر "مجله دلتا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.