هشدار اورژانس برای آلودگی هوا + ویدیو

مجله دلتا شنبه 10 دی 1401 - 11:11
اثرات آلودگی هوا بر بدن انسان بسیار خطرناک است. آلودگی هوا پس از استعمال دخانیات، دومین عامل اصلی مرگ‌های ناشی از بیماری‌های غیر واگیر محسوب می‌شود.

اقدامات اورژانسی و اثرات آلودگی هوا

اثرات آلودگی هوا بر بدن انسان بسیار خطرناک است. آلودگی هوا یکی از عوامل مهم تاثیرگذار بر سلامت بوده و بیشترین بار بیماری‌های منتسب به عوامل خطرزای محیطی را به خود اختصاص داده است. آلودگی هوا پس از استعمال دخانیات، دومین عامل اصلی مرگ‌های ناشی از بیماری‌های غیر واگیر محسوب می‌شود و با افزایش خطر ابتلاء به بیماری‌های حاد و مزمن و مرگ در ارتباط است. این ویدیو از مجله اینترنتی دلتا را از دست ندهید.

در این ویدیو شما با آلودگی هوا آشنا می‌شوید. گروه‌های درخطر و توصیه‌های ضروری برای سالم ماندن در این هوا را می‌شناسید و در نهایت با علائم خطرناکی که ممکن است در شما بروز کند آشنا می‌شوید. مطلب درمان فوری سرماخوردگی در خانه در این ایام به شما بسیار کمک خواهد کرد.

منبع:اورژانس

پیشنهاد دیدنی: ویدیوی جذاب کنترل قند خون با ۸ قدم +ویدیو را از دست ندهید.

منبع خبر "مجله دلتا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.