با یک روسری به راحتی پیراهن بدوزید

مجله دلتا دوشنبه 12 دی 1401 - 10:34
دوختن لباس یکی از کارهایی است که اگر یاد بگیرید از انجام آن لذت می‌برید. همچنین لازم به ذکر است برای دوختن این پیراهن احتیاج به وسایل خاصی ندارید.

دوخت ساده پیراهن

دوختن لباس یکی از کارهایی است که اگر یاد بگیرید از انجام آن لذت می‌برید. همچنین لازم به ذکر است برای دوختن این پیراهن احتیاج به وسایل خاصی ندارید. همره مجله اینترنتی دلتا باشید.

یک روسری چهارگوش در رنگ‌های مختلف را تهیه کنید. روسری را سانت بزنید بهتر است هر طرف ۹۸ سانتی‌متر باشد. این روسری را سه‌گوش کرده و قسمت بالایی را اندازه بزنید و به شکل یک نیم‌دایره برش دهید. یک طرف ۳ سانتی‌متر و طرف دیگر ۸ سانتی‌متر باید باشد. حالا یک طرف مثلث را به‌اندازه ۴۰ سانتی‌متر و طرف دیگر را به‌اندازه ۲۴ سانتی‌متر علامت بزنید. سپس تمام علامت‌هایی که برش زدید را ببرید. برای دیدن ادامه دوخت این پیراهن، به ویدیو بالا مراجعه کنید.

دوخت پیراهن 

پیشنهاد مطالعه: همچنین می‌توانید مطلب گل سر زیبا در خانه بسازید + ویدیو را بخوانید.

 

منبع خبر "مجله دلتا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.