از راز ۳ حادثه در مثلث برمودا پرده‌برداری شد + ویدیو

مجله دلتا دوشنبه 12 دی 1401 - 16:01
در این ویدیو به سوال راز مثلث برمودا چیست و اتفاقاتی که در این منطقه رخ داده است پاسخ می‌هیم. با مجله اینترنتی دلتا آشنا شوید.

راز مثلث برمودا چیست ؟

در این ویدیو به سوال راز مثلث برمودا چیست و اتفاقاتی که در این منطقه رخ داده است پاسخ می‌دهیم. با مجله اینترنتی دلتا آشنا شوید.

مثلث برمودا کجاست؟

مثلث برمودا که برخی آن را با نام مثلث شیطان یا دریای مرگ می‌شناسند، یک منطقه در ناحیه غربی اقیانوس اطلس شمالی است. گفته می‌شود در این محدوده بیش از ۵۰ کشتی ناپدید شده و هیچ اثری تا به امروز از آ‌ن‌ها برجای نمانده است. طبق اطلاعات منتشر شده ۲۱ هواپیما نیز هنگام ورود به این منطقه ناپدید شده‌اند و تا به امروز کسی از آن‌ها هیچ خبری ندارد.

در این ویدیو سه اتفاق زیر را بررسی می‌کنیم:

گم شدن کشتی یو‌اس‌اس سایکلوپ (USS Cyclope)

بزرگ‌ترین کشتی نیروی دریایی ایالات متحده چطور بدون هیچ ردی ناپدید شد؟ این سوالی بود که در مارس ۱۹۱۸ در ذهن بسیاری از مردم به وجود آمد؛

ناپدید شدن هواپیماهای سلطنتی (استار تیگر و استار آریل)

  • استار تیگر (Star Tiger)

در ۳۰ ژانویه ۱۹۴۸، یک هواپیمای بریتانیایی متعلق به خانواده سلطنتی آورو تودور پنجم، که از انگلستان به برمودا پرواز می‌کرد، بدون هیچ اثری ناپدید شد.

  • استار آریل (Star Ariel)

یک هواپیمای سلطنتی مانند استار تیگر، در ۱۷ ژانویه ۱۹۴۹ با ۷ خدمه و ۱۳ مسافر در مسیر جامائیکا، برمودا را ترک کرد.

پیشنهاد مطالعه: مطلب دلیل حس لذت بخش خاراندن کمر چیست؟ را بخوانید.

منبع خبر "مجله دلتا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.