راهکارهای پایش سیستم مدیریت کیفیت در منطقه آزاد چابهار بررسی شد

ایرنا سه شنبه 14 بهمن 1399 - 17:38
چابهار- ایرنا- راهکارهای پایش و نگهداشت سیستم مدیریت کیفیت در نشستی با حضور مدیران سازمان منطقه آزاد چابهار مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
راهکارهای پایش سیستم مدیریت کیفیت در منطقه آزاد چابهار بررسی شد

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا در این نشست دستاوردهای اعتباری نشان و گواهینامه استاندارد مدیریت کیفیت مبتنی بر ایزو ۹۰۰۱: ۲۰۱۵ که در آبان ماه سالجاری پس از ممیزی سازمان توسط گروه ممیزان خارجی، اخذ شده اعم از توسعه فعالیت‌های اقتصادی سازمان و همچنین ایجاد هماهنگی و انسجام هر چه بیشتر در فعالیت‌های اجرایی سازمان مورد بحث و گفت‌وگو قرار گرفت.

در ادامه چالش‌های پیش روی سازمان به‌منظور نگهداشت و پایش این سیستم مطرح و راهکارهای مطلوب به جهت نیل به اهداف کیفی این سیستم بررسی شد.

آموزش و توانمندسازی کارکنان به جهت آشنایی هر چه بیشتر با مفاهیم و اصول استاندارد مذکور، تأکید و مقرر شد تا با برنامه‌ریزی زمان‌بندی‌شده و منظم برای کارشناسان هر یک از واحدهای سازمان، آموزش‌های مناسبی در این خصوص ارائه شود تا ضمن ارتقاء سطح دانش عمومی سازمان، همگرایی در انجام فعالیت‌های سازمان نیز توسعه یابد.

 گواهینامه استاندارد اخذ شده تا پایان سال ۲۰۲۳ میلادی معتبر بوده و اعتبار آن طی ۲ سال آینده، توسط سازمان گواهی دهنده بین‌المللی، تحت ممیزی مراقبتی قرار خواهد گرفت.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.