مسیرهای راهپیمایی در استان بوشهر اعلام شد

خبرگزاری مهر پنج شنبه 20 بهمن 1401 - 21:05
بوشهر- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر، مسیرهای راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهرهای استان را اعلام کرد.

حجت‌الاسلام یوسف جمالی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در بوشهر از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح از بسیج مرکزی آغاز و پس از گذر از خیابان امام خمینی (ره) در میدان شهید رئیسعلی دلواری تجمع می‌شود.

وی اضافه کرد: این مراسم در شهر برازجان از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه از خیابان شهید چمران تقاطع بیمارستان ۱۷ شهریور تا میدان شهید چمران برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر افزود: مراسم در خورموج ساعت ۹ از میدان امام خمینی (ره) تا میدان شهید مهدوی و در دیر ساعت هشت صبح از شهدای گمنام تا آتش نشانی و در جم ساعت ۹ صبح از میدان امام حسین (ع) تا ورزشگاه شهدای جم برگزار می‌شود.

وی افزود: راهپیمایی ۲۲ بهمن در اهرم از میدان امام خمینی (ره) تا بوستان نخلستان، در عسلویه ساعت ۹ از میدان لنج تا بوستان ساحلی، در گناوه ساعت ۹ از مصلا جمعه تا میدان شهید بهشتی و در دیلم ساعت ۱۰ از میدان ۷ تیر تا مصلا جمعه برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام جمالی خاطرنشان کرد: مراسم در کنگان ساعت ۹ از مصلا جمعه تا میدان شهید بهشتی، سیراف ساعت هشت و ۳۰ دقیقه از حسینیه حضرت ابوالفضل (ع) تا شهدای گمنام و در آبدان ساعت هشت از مرکز بهداشت تا مدرسه شهید مطهری برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری مراسم در کاکی ساعت هشت از حوزه مقاومت ولی عصر تا بازار بیان کرد: این مراسم در سعدآباد ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه از میدان شهدا تا میدان انقلاب و در وحدتیه ساعت ۹ از پل مرکزی تا مصلا جمعه برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر اظهار داشت: مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در آب‌پخش ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه از شهرداری تا پارک خضری و در جزیره خارگ از مقبره شهدای گمنام تا مسجد ولی عصر برگزار خواهد شد.

وی گفت: مراسم در بندر امام حسن ساعت ۹:۳۰ دقیقه از مقبره شهدای گمنام تا گلزار شهدا، در بردخون ساعت ۹ از مصلا جمعه تا مقبره شهدای گمنام، در چغادک ساعت ۹ از میدان بقیه‌الله (عج) تا گلزار شهدا و در عالیشهر ساعت ۱۰ از میدان امام حسن (ع) تا گلزار شهدا برگزار می‌شود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.