مطهری: تمرکزمان در پنالتی‌ها بیشتر بود/ این باخت چیزی از ارزش‌های آلومینیوم کم نمی‌کند

خبرگزاری میزان سه شنبه 02 اسفند 1401 - 19:31
سرمربی تیم نساجی مازندران گفت: در پنالتی تیمی که تمرکز بیشتری داشته باشد و راحت‌تر ضربه بزند، موفق می‌شود.

خبرگزاری میزان – حمید مطهری، سرمربی تیم نساجی مازندران در نشست خبری پایان بازی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی مقابل آلومینیوم اراک صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید.

*بازی فوق العاده تاکتیکی بود. تیم آلومینیوم واقعا تیم قابل احترامی است. می‌دانستم بازی سختی داریم ولی بچه‌ها مو به مو مسائل تاکتیکی را در زمین اجرا کردند. به همه‌شان خسته نباشید می گویم. دفاع منسجمی داشتیم. تمرین کرده بودیم که با انتقال‌های مثبت ضربه بزنیم، اما این اتفاق نیفتاد.

*این باخت چیزی از ارزش‌های آلومینیوم کم نمی‌کند. رحمتی دوست خوب من و مربی خوبی است. چیزی از ارزش‌هایشان کم نشد. به مهدی و کادرفنی آلومینیوم خسته نباشید می‌گویم. تیم فوق العاده‌ای دارند، اما در پنالتی تیمی که تمرکز بیشتری داشته باشد و راحت‌تر ضربه بزند، موفق می‌شود.

انتهای پیام/

منبع خبر "خبرگزاری میزان" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.