قهرمانان اروپا| کامبک آتشین رئال در پاسخ به شروع طوفانی لیورپول/ ناپولی در یک قدمی صعود

خبرگزاری میزان چهارشنبه 03 اسفند 1401 - 11:44
لیگ هفته دوم از دور رفت مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی رئال مادرید برابر لیورپول و برد ارزشمند خارج از خانه ناپولی آغاز شد

خبرگزاری میزان – هفته دوم از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، شب گذشته (سه‌شنبه) با برگزاری دو بازی در شهرهای لیورپول و فرانکفورت آغاز شد که با پیروزی تیم‌های مهمان یعنی رئال مادرید و ناپولی همراه بود.

در مهمترین بازی شب گذشته قرمزپوشان مرسی‌ساید در ورزشگاه آنفیلد شهر لیورپول میزبان رئال مادرید بودند که این بازی با وجود شروع طوفانی شاگردان کلوپ در نهایت با نتیجه ۵ بر ۲ به سود کهکشانی‌های مادرید به پایان رسید.

گل‌ها: نونیز (۴) و محمد صلاح (۱۴) برای لیورپول/ وینیسیوس جونیور (۲۱ و ۳۶)، ادر میلیتائو (۴۷) و کریم بنزما (۵۵ و ۶۷) برای رئال

لیورپول در حالی متحمل این شکست سنگین شد که با دو گل زودهنگام از داروین نونیز در دقیقه ۴ و محمد صلاح در دقیقه ۱۴ پیش افتاد، اما رئالی‌ها با درخشش وینیسیوس جونیور و کریم بنزما رسید کام میزبان خود را تلخ کردند.

در دیگر بازی همزمان تیم فوتبال ناپولی در آلمانی میزبان خود اینتراخت فرانکفورت را ۲ بر صفر شکست داد. ویکتور اوسیمن در دقیقه ۴۰ و جووانی دی‌لورنزو در دقیقه ۶۵ گل‌های نماینده ایتالیا را به ثمر رساندند. راندال کولو موانی در دقیقه ۵۸ از فرانکفورت اخراج شد.

در آخرین شب از دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، امشب از ساعت ۲۳:۳۰ دو بازی دیگر برگزار می‌شود که در یکی از آنها اینتر میزبان مهدی طارمی و یارانش در پورتو خواهد بود و در دیگری لایپزیگ از منچسترسیتی پذیرایی خواهد کرد.

انتهای پیام/

منبع خبر "خبرگزاری میزان" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.