سنگدوینی: با درخواست‌مان برای تغییر داور موافقت شد/ خوشحالم که تعویض اسماعیل‌نژاد جواب داد

خبرگزاری میزان چهارشنبه 03 اسفند 1401 - 11:44
سرمربی تیم والیبال پاس گرگان گفت: بازی ما با هورسان رامسر زیباترین دیدار دور برگشت مرحله پلی‌آف لیگ برتر والیبال بود.

عیسی سنگدوینی در گفت‌وگو با میزان، درباره پیروزی سخت ۳ بر ۲ مقابل هورسان رامسر در مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر والیبال، اظهار داشت: خدا را شکر که تیم پاس به عنوان کم هزینه‌ترین تیم لیگ برتر والیبال توانست از از سد تیپ خوب و پرمهره هورسان بگذرد. هر دو تیم بازی بسیار با کیفیت و تماشاگرپسندی را به نمایش گذاشتند و خوشبختانه داوری هیچ مشکلی در ۵ ست نداشت و همه شاهد نبرد باکیفیتی بودند.

وی افزود: پاس تیمی است که از بازیکنان سرباز تشکیل شده، اما بازیکنانم در بازی با هورسان مثل سربازان واقعی جنگیدند و در نهایت مزد تلاش‌ خود را در ست پنجم و در حساس‌ترین لحظه گرفتند. برای بازی سوم برنامه‌ریزی ویژه‌ای داریم و خوشبخانه از نظر روانی شرایط بهتری نسبت به هورسان داریم.

سرمربی تیم پاس گرگان در واکنش به بیرون آوردن امین اسماعیل‌نژاد در ست چهارم، خاطرنشان کرد: در آن‌لحظات فشار مسابقه بالا بود و همین باعث شده بود بار حملات فقط روی اسماعیل‌نژاد متمرکز شود که همین باعث مخستگی بیش از حد او و از سوی دیگر شناسایی مهاجم هدف ما می‌شد. به عنوان مربی و مسئول فنی تصمیم گرفتم چند بازیکن اصلی‌ را بیرون بکشم که خوشبختانه تعویض اسماعیل‌نژاد جواب داد و در ست پنجم با آمادگی کامل به زمین آمد و دیدی که چگونه توانست با سرویس و آبشار شرایط را به سود پاس تغییر دهد.

این مربی باتجربه تصریح کرد: هرچند بسیاری از باشگاه‌های سرشناس دنیا به دنبال جذب اسماعیل‌نژاد بودند، اما بر اساس قانون و گذراندن دوران سربازی دراس بازی کرد. امیدوارم این رابطه دو طرفه باشد و نیروی انتظامی و ستاد کل نیروهای مسلح به اسماعیل‌نژاد کمک کنند.

سنگدوینی درخصوص اعتراض تیم پاس گرگان به چینش داوران، اظهار کرد: سازمان لیگ برای دیدار اخیر ما با هورسان، داوری را انتخاب کرده بود که باعث افزایش نگرانی‌های ما شده بود که خدایی نکرده موضوع خاصی به وجود بیاید. از همین رو با ارسال نامه‌ای درخواست تغییر تیم داوری را داشتیم که خداراشکر کمیته داوران این تغییر را انجام داد.

وی تاکید کرد: برای اینکه پاس به اینجا برسد خیلی زحمت کشیده‌ایم و با اینکه در کمترین هزینه‌های جاری‌ تیم مانده‌ایم، اما به پلی‌آف صعود کردیم. این دیدار زیباترین بازی دور پلی‌آف بود و هیچ مسابقه‌ای در سه روز گذشته به کیفیت این مسابقه نمی‌رسد.

سرمربی تیم پاس گرگان در مورد مصدومانش، گفت: قاسم کارخانه در اواسط ست سوم از ناحیه کمر آسیب دید، اما به دستور پزشک ترجیح دادیم فعلا استراحت کند تا با آمادگی کامل در بازی سوم حضور داشته باشد. خوشبختانه هیچ مصدومی نداریم و با تمام قوا و انگیزه بالا آماده شروع بازی سوم هستیم.

انتهای پیام/

منبع خبر "خبرگزاری میزان" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.