تعویق کاراته قهرمانی کشور/ هفته پایانی بین زمین و هوا

خبرگزاری میزان چهارشنبه 03 اسفند 1401 - 12:31
رقابت‌های کاراته قهرمانی کشور به هفته پایانی اسفند ماه موکول شد.

خبرگزاری میزان – رقابت‌های کاراته قهرمانی بزرگسالان کشور قرار بود طی روزهای ۱۱ و ۱۲ ماه جاری در دو بخش آقایان و بانوان به میزبانی همدان برگزار شود که به ۲۴ و ۲۵ اسفند موکول شد.

نکته جالب این مسابقات، ثبت نام بهمن عسگری قهرمان مطرح کشورمان برای حضور در این رویداد است که مرحله نخست انتخابی تیم ملی محسوب می‌شود. عسگری در حالی ثبت نام کرد که از حضور در این پیکارها معاف بود.

در حالی همزمانی تاریخ قبلی مسابقات با آزمون کارشناسی برای تعویق مطرح شده که شنیده می‌شود، درخواست همدان میزبان این پیکارها برای تغییر زمان برگزاری دلیل اصلی این تعویق است.

همچنین قرار بود هفته پایانی سوپر لیگ مردان کشور در یکی از تاریخ‌های ۲۴ الی ۲۶ اسفند برگزار شود که با تعویق پیکارهای قهرمانی کشور، احتمال برگزاری‌ هفته آخر لیگ در سال جاری بسیار کمرنگ است و شاید به اوایل سال آتی موکول شود.

انتهای پیام/

منبع خبر "خبرگزاری میزان" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.