رجبی: این الهلال یکی از بهترین تیم‌های تاریخ آسیاست/ توقعات نکونام برآورده نشد

خبرگزاری میزان چهارشنبه 03 اسفند 1401 - 12:44
سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت:

خبرگزاری میزان – حمیدرضا رجبی، سرمربی جدید تیم فولاد خوزستان در نشست خبری پیش از بازی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل الهلال صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید.

*عرض سلام خدمت عزیزان. من اول باید تشکر کنم از فدراسیون فوتبال ایران، باشگاه‌ها، مربیان و بازیکنان ایرانی که قبل و بعد از بازی الفیصلی پیام محبت آمیز برای ما فرستادند.

*درباره الهلال هم باید بگویم که با مدافع عنوان قهرمانی آسیا و نایب قهرمان جهان بازی داریم. این الهلال یکی از بهترین تیم‌های تاریخ آسیاست. هم بازیکنان خارجی‌شان و هم بازیکنان عربستانی‌شان بسیار با کیفیت هستند. طبیعتا بازی بسیار سختی در پیش داریم.

*درباره تیم خودمان هم باید بگویم تیم فولاد هم از مرحله گروهی آسیا و مرحله حذفی تاکنون باختی نداشته و بازیکنان ما انگیزه خیلی زیادی برای این مسابقه دارند. تیم فولاد واقعا حریف سرسختی است برای همه تیم‌هاست و فکر می‌کنم هر تیمی مقابل ما بازی دارد، کار برایش سخت می‌شود. اینجا جا دارد از بازیکنان فولاد هم تشکر کنم. آن‌ها لایق بهترین‌ها هستند. بازیکنان فولاد تمام توان و انرژی‌شان را فردا در بازی خواهند گذاشت.

*جا دارد از جواد نکونام تشکر کنم. او در چهارسالی که در فولاد بود توانست دو جام قهرمانی و همینطور دو سهمیه آسیا کسب کند. امسال هم به چهار تیم غرب آسیا رسیدیم. در رنکینگ جهانی در سال ۲۰۲۲ هم بهترین تیم باشگاهی ایران در دنیا شدیم. قلب نکونام با ماست و برای فولاد می‌تپد. چون نکونام مربی حرفه‌ای و بزرگی است توقعات‌شان از باشگاه حرفه‌ای بوده و من فکر می‌کنم در این زمینه اختلافاتی پیش آمد.

*توقعات او برآورده نشد و جدا شد. به نظر من جای او اینجا خالی است. او قبل از شروع بازی‌ها دوست داشت مقابل الهلال قرار بگیریم و تیم را هدایت کند. قسمت نشد و انشاالله در مراحل مربیگری بتواند به بهترین جایگاه خودشان برسد.

انتهای پیام/

منبع خبر "خبرگزاری میزان" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.