شاگردان گل‌محمدی برنده نبرد بزرگ/ پرسپولیس با عبور از سپاهان به یک‌چهارم رسید + فیلم

خبرگزاری میزان چهارشنبه 03 اسفند 1401 - 17:47
دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان و پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی با تساوی دو تیم در پایان ۹۰ دقیقه به اتمام رسید.

خبرگزاری میزان – مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال در حالی از ساعت ۱۵ امروز (چهارشنبه) با برگزاری حساس‌ترین بازی این مرحله پیگیری شد که تیم پرسپولیس در ورزشگاه نقش جهان مهمان سپاهان اصفهان بود. قرمزپوشان پایتخت با اینکه با پنالتی گئورگی گولسیانی در دقیقه ۱۳ از حریف خود پیش بودند، اما در دقیقه ۴۰ سپاهان روی ارسالی از جناح راست و گل به خودی دانیال اسماعیلی‌فر بازی را به تساوی کشاند تا نیمه اول با نتیجه یک بر یک به اتمام برسد.

در نیمه دوم عیسی آل‌کثیر در دقیقه ۵۷ بار دیگر پرسپولیس را پیش انداخت، اما این بار فرشاد احمدزاده در دقیقه ۷۴ کار را برای میزبان به تساوی کشاند تا دو تیم در پایان ۹۰ دقیقه با تساوی به رختکن بروند.

در وقت‌های اضافه پرسپولیس هجومی‌تر از میزبان ظاهر شد و با گل‌های سیامک نعمتی در دقیقه ۹۴ و اشتباه مجدد سیاوش یزدانی و تقدیم دومین پنالتی به گولسیانی در دقیقه ۱۰۱ و گلزنی دوباره مدافع گرجستانی سرخپوشان، کار را تمام کرد تا شاگردان گل‌محمدی برنده این نبرد بزرگ لقب بگیرند و گام به مرحله یک‌چهارم نهایی بگذارند.

*سپاهان اصفهان ۲ – پرسپولیس ۴

گل‌ها: گئورگی گولسیانی (۱۳ و ۱۰۱ پنالتی)، عیسی آل‌کثیر (۵۷) و سیامک نعمتی (۹۴) برای پرسپولیس/ دانیال اسماعیلی‌فر (۴۰ – گل به خودی) و فرشاد احمدزاده (۷۴)

اخراج: سیاوش یزدانی (۱۰۰) از سپاهان

*ترکیب سپاهان:

پیام نیازمند، محمد دانشگر (۴۶ – نیلسون جونیور)، سیاوش یزدانی، میلاد زکی‌پور، رامین رضاییان، مسعود ریگی، امید نورافکن، محمد قربانی (۶۵ – محمد علی‌نژاد)، ایگور کاتاتائو (۶۷ – یاسین سلمانی)، فرشاد احمدزاده (۸۹ – آریا یوسفی) و شهریار مغانلو.

*ترکیب پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی‌فر (۶۷ – لئاندرو پریرا)، مرتضی پورعلی‌گنجی، گئورگی گولسیانی، وحید هنانوف، میلاد سرلک، سینا اسدبیگی، وحید امیری، مهدی ترابی (۷+۹۰ – امید عالیشاه)، محمد عمری (۷۵ – سیامک نعمتی) و عیسی آل‌کثیر (۷۵- سروش رفیعی).

*گل اول پرسپولیس به سپاهان اصفهان توسط گولسیانی (۱۳ – پنالتی):

گل اول سپاهان با گل‌به‌خودی دانیال اسماعیلی‌فر در دقیقه ۴۱

گل دوم پرسپولیس توسط عیسی آلکثیر در دقیقه ۵۷

گل دوم سپاهان توسط فرشاد احمدزاده در دقیقه ۷۴

گل سوم پرسپولیس توسط سیامک نعمتی در دقیقه ۹۴

دومین پنالتی سیاوش یزدانی و اخراج مدافع سپاهان

گل چهارم پرسپولیس توسط گولسیانی از روی نقطه پنالتی در دقیقه ۱۰۱

انتهای پیام/

منبع خبر "خبرگزاری میزان" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.