لیگ برتر والیبال| هراز دومین راه یافته به نیمه نهایی/ زور سیرجان به شاگردان عطایی نرسید

خبرگزاری میزان چهارشنبه 03 اسفند 1401 - 19:51
لبنیات هراز آمل با شکست سه بر صفر فولاد سیرجان ایرانیان در مرحله پلی‌آف لیگ برتر والیبال مردان به مرحله نیمه‌نهایی صعود کرد.

خبرگزاری میزان – دور برگشت مرحله نخست پلی‌آف لیگ برتر والیبال مردان روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه دوم و سوم اسفند با چهار دیدار به صورت متمرکز در سالن فدراسیون والیبال پیگیری می‌شود.

مسابقه چهارم این مرحله میان تیم‌های لبنیات هراز آمل و فولاد سیرجان ایرانیان در حالی در سالن فدراسیون والیبال آغاز شد که شاگردان بهروز عطایی در تیم لبنیات در دور رفت سه بر صفر به پیروزی رسیده و برای صعود به مرحله بعد تنها یک پیروزی دیگر نیاز داشتند.

لبنیات هراز آمل با کسب یک پیروزی سه بر صفر دیگر برابر فولاد به مرحله نیمه نهایی صعود کرد تا همچون شهداب برای مشخص شدن حریف مرحله بعدی‌اش در انتظار نتیجه بازی سوم رقبا باشد.

حریف لبنیات روز جمعه پس از مسابقه نیان الکترونیک و پیکان تهران مشخص خواهد شد.

هرازی‌ها که در دیدارهای دور رفت و برگشت مرحله مقدماتی سه بر صفر فولاد سیرجان را در هفته‌های هفتم و بیستم از پیش رو برداشته بودند، در دور رفت و برگشت پلی‌آف هم سه بر صفر حریف را شکست دادند تا چهارمین برد خود برابر فولاد در لیگ برتر را رقم بزنند.

انتهای پیام/

منبع خبر "خبرگزاری میزان" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.