بازیکنان پرسپولیس پس از حذف سپاهان چه گفتند؟

خبرگزاری میزان چهارشنبه 03 اسفند 1401 - 20:00
بازیکنان پرسپولیس پس از شکست سپاهان اصفهان توضیحاتی ارائه دادند.

خبرگزاری میزان – بازیکنان تیم پرسپولیس پس از شویت سپاهان و صعود به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی صحبت‌هایی انجام دادند که در زیر می‌خوانید.

*سیامک نعمتی:

*به هواداران‌مان تبریک می گویم. بازی خوبی بود. با تیم بزرگی بازی داشتیم. بازی خیلی سختی بود. تیم ما به این برد نیاز داشت. خداراشکر.

*اتفاقات سختی برای من افتاد. هواداران مثل همیشه پشت من بودند و من را حمایت کردند. جا دارد از کادرفنی تشکر کنم که این اعتماد را به من داشت. فکر می کنم خداراشکر توانستم همه‌شان را سربلند کنم. امیدوارم این روند برای من و تیم ادامه داشته باشد. بتوانیم در هردو جام رقابت کنیم و قهرمانی ها را به دست بیاوریم.

*در مورد اینکه پس از گلزنی اشک ریخت؟ واقعا در آن لحظه حسی داشتم که دست خودم نبود. واقعا هیچ پیغامی نداشتم. برای خودم، خانواده‌ام، تیم کادرفنی، هواداران و همه خوشحال بودم. شرایط سختی را پشت سر گذاشتم. امیدوارم بتوانم سربلند باشم و به تیم کمک کنم.

*در مورد اینکه می‌توان به او لقب سینمایی از گور برخواسته را داد؟ متاسفانه این فیلم را ندیده‌ام ولی دراماتیک بود. قشنگ بود. یکی از اتفاقات خوب زندگی برایم افتاد. از همه ممنون هستم.

*گئورگی گولسیانی:

*مقابل تیمی سخت به برتری رسیدیم. خوشحالیم که از این مرحله عبور کردیم. به به خاطر احترام به تیم سابقم من خوشحالی نکردم. آن‌ها تیمی عالی بودند ولی من خوشحالم که بازیکنان ما تلاش خودشان را به نمایش گذاشتند و توانستیم از این مرحله عبور کنیم. بازی کردن در نقش جهان حس خوبی داشت. من ۳ سال در اینجا بازی کردم. جو خیلی خوبی دارد.

*گلزنی من رازی ندارد. من بهترین نمایشم را ارائه می‌دهم. با قلبم بازی می‌کند. خداوند مرا نگاه می‌کند و کمکم می‌کند. من خوشحالم که به تیمم کردم.

*لیگ برتر برای ما بسیار مهم است. ما باید انگیزه خودمان را تقویت کنیم. برای بازی بعدی باید ۳ امتیاز بعدی را کسب کنیم. ما امتیاز‌های زیادی از دست دادیم و ۱۰ بازی مانده و باید متمرکز کنیم.

*در خصوص درگیری با علی‌نژاد؟ نه، اواخر بازی بود. من همیشه به همه بازیکنان احترام می‌گذارم. او پای من را لگد کرد و من از او پرسیدم که چرا به پای من ضربه زدی. من همیشه بازی منصفانه انجام می‌دهم و همواره به بازیکنان حریف احترام می‌گذارم. من به خاطر این ویژگی از سایر بازیکنان چنین احترامی را تقاضا می‌کنم.

*در خصوص ادامه فصل نمی‌توانم پیش‌بینی کنم. اگر بهترین توانمان را ارائه دهیم، می‌توانیم قهرمان شویم.

*آن‌ها هوادارانی خاص هستند و امروز هم ما را حمایت کردند. برای همین ما گزینه دیگری جز قهرمانی نداریم. آن‌ها نتیجه دیگری را از ما قبول نخواهند کرد. ما باید قهرمان شویم.

*کمال کامیابی‌نیا:

*به هواداران بزرگ پرسپولیس این برد را تبریک می‌گویم. یک برد خیلی خوب بود. امیدوارم بتوانیم این روند را ادامه دهیم. من فکر می‌کنم، امروز همه پرسپولیس واقعی را دیدند.

*طبیعی است، ما در طول فصل در چند بازی بدشانسی آوردیم اما امروز ما شخصیت تیمی‌ خودمان را نشان دادیم و امیدوارم همین روند را ادامه دهیم.

*سروش رفیعی:

*مجموعه سپاهان همیشه قابل تعریف است اما ضمن احترام به این باشگاه ما امروز شایسته برد در این بازی بودیم. ۲ دلیل برای این حرف دارم؛ اول اینکه همه نفرات با همه وجود در این بازی به میدان رفتند و جنگیدند و سعی کردیم در مالکیت توپ با تمرکز باشیم. سپاهان نفرات خوبی دارد و قدرت حفظ توپ دارند اما در این مورد ما بهتر بودیم. در دوندگی و پرس بهتر بودیم و شایسته برد بودیم. بهترین اتفاقی که دیدم استادیوم برای اولین بار در امسال حدودا پر بود.

*حضور این همه هوادار هم به کسانی که در استادیوم بودند لذت داد و هم به اعضای سپاهان  و ما. درست است فشار زیادی به ما وارد کردند اما این لذت بخش است. هیچ چیزی برای ما بهتر از این نیست. امیدوارم در همه استادیوم‌ها هواداران را ببینیم و لذت ببریم.

*این بازی در جام حذفی بود و باید مرحله به مرحله جلو برویم اما در لیگ باید پله به پله جلو برویم. این بازی باعث شد ذهن و شرایط خود را بهتر کنیم تا در لیگ هم نتایج خوبی بگیریم.

انتهای پیام/

منبع خبر "خبرگزاری میزان" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.