لیگ قهرمانان اروپا| شکست پورتو مقابل اینتر در شب فرصت‌سوزی طارمی/ زور سیتیزن‌ها به لایپزیش نرسید + فیلم

خبرگزاری میزان پنج شنبه 04 اسفند 1401 - 01:35
شب پایانی دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی اینترمیلان و توقف منچسترسیتی به اتمام رسید.

خبرگزاری میزان – شب پایانی دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا دیشب(چهارشنبه) در حالی با برگزاری دو دیدار همزمان از ساعت ۲۳:۳۰ به اتمام رسید که در نبردی حساس در جوزپه مه‌آتزا تیم پورتو در حضور ستاره ایرانی خود مهمان تیم‌ اینترمیلان بود که در پایان این جدال پر حادثه پورتو در شب فرصت سوزی مهدی طارمی با نتیجه یک بر صفر مغلوب میزبان ایتالیایی تود شد.

طارمی ۸۳ دقیقه در زمین حضور داشت و در نیمه دوم دو فرصت گلزنی مسلم او با درخشش اونانا، دروازه‌بان اینتر تبدیل به گل نشد تا اینکه پس از اخراج اوتاویو در دقیقه ۷۸ و گذشت ۹ دقیقه از ۱۰ نفره شدن پورتو، روملو لوکاکو موفق شد در دقیقه ۸۶ تک گل اینتر را به ثمر برساند.

*گل اول اینترمیلان به پورتو توسط لوکاکو(۸۶):

در بازی همزمان تیم منچسترسیتی مقابل میزبانش تیم لایپزیش به تساوی یک بر یک رضایت داد تا سیتیزن‌ها با توقف در آلمات کار سختی در دیدار برگشت در ورزشگاه اتحاد پیش رو داشته باشند.

ریاض محرز در دقیقه ۲۷ برای منچسترسیتی و گواردیول در دقیقه ۷۰ گل تساوی لایپزیش را به ثمر رساندند.

*گل اول منچسترسیتی به لایپزیش توسط محرز(۲۷):

انتهای پیام/

منبع خبر "خبرگزاری میزان" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.