زارع: شکست سیرجان جنبه انتقامی داشت/ شهداب پرمهره‌تر از همه تیم‌ها است

خبرگزاری میزان پنج شنبه 04 اسفند 1401 - 09:47
مربی تیم والیبال لبنیات هراز آمل گفت: در حمله و دفاع روی تور عملکرد عالی داشتیم و این دو فاکتور دلیل اصلی برتری‌مان مقابل فولاد سیرجان بودند.

مهران زارع در گفت‌وگو با میزان، درباره پیروزی تیم هراز آمل مقابل فولاد سیرجان و صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال، اظهار داشت: خوشبختانه در مجموع ۴ تا بازی که با احتساب دیدارهای رفت و برگشت دور مقدماتی مقابل تیم فولاد سیرجان انجام دادیم، به برتری برسیم. فولاد سیرجان تیم بسیار منسجم و باکیفیتی بود و سال گذشته در همین مرحله یک چهارم نهایی ما را شکست داده بود و باعث حذف هراز آمل شد. به همین دلیل پیروزی مقابل سیرجانی‌ها جدا از بحث صعود به نیمه نهایی، جنبه انتقامی داشت و در هر دو بازی پلی‌آف با انگیزه و روحیه بالاتری نسبت به حریف بازی کردیم.

وی افزود: با یک بازی کم‌ نقص به جمع تیم پایانی صعود کردیم‌. در حمله و دفاع روی تور عملکرد عالی داشتیم و این دو فاکتور دلیل اصلی برتری‌مان بودند. با سرویس‌های خوب و البته کم اشتباه دریافت اول حریف را به مشکل انداختیم و همین باعث شده بود تیم فولاد سیرجان در حملات اول به مشکل بخورد.

مربی تیم هراز آمل با اشاره به آنالیز خوب تیم حریف، تاکید کرد: عارف مرادی و دیگر مهاجمان سیرجان را به خوبی آنالیز کرده بودیم، البته این بازیکنان هراز بودند که نکات فنی را به خوبی در زمین اجرا کردند و از همینجا این برد را به مردم آمل تبریک عرض می‌کنم.

وی درباره پیش‌بینی‌اش از قهرمان لیگ برتر والیبال، خاطرنشان کرد: در پلی‌آف هیچ چیزی قابل پیش‌بینی نیست و دیدیم با اینکه پیکان در بازی نخست مقتدرانه نیان الکترونیک را شکست داده بود، اما در دیدار دوم با نتیجه ۳ بر صفر شکست خورد. همه تیم‌ها در پلی‌آف نهایت توان خودشان را به نمایش می‌گذراند، اما به نظرم بین تیم‌های حاضر در پلی‌آف تیم شهداب یزد تیم پرمهره‌تری نسبت به سایر تیم‌هاست و از اول هم برای قهرمانی بسته شده بود.

زارع در پایان در مورد استقرار دستگاه ویدئوچک در دیدارهای پلی‌آف، گفت: ویدئوچک تنش و حواشی را از بازی دور می‌کند و از طرفی دیگر باعث می‌شود بازیکنان هر دو تیم با آرامش بیشتری به کارشان ادامه دهند. حس داوران هم با حضور ویدئوچک مثبت‌تر است و بدون آنکه متهم به خیلی از حرف‌های نادرست شوند، بازی را قضاوت می‌کنند. امیدوارم از فصل آینده دور مقدماتی هم با حضور ویدئوچک برگزار شود.

انتهای پیام/

منبع خبر "خبرگزاری میزان" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.