راه‌اندازی بازار‌های موقت برای عرضه میوه و مایحتاج عمومی در نوروز

خبرگزاری میزان پنج شنبه 04 اسفند 1401 - 10:57
مدیران عامل سازمان‌های ساماندهی مشاغل و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری‌های کشور، آمادگی این سازمان‌ها را برای خدمت رسانی مطلوب به شهروندان در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان اعلام کردند.

خبرگزاری میزان – به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، در نشست تخصصی مدیران عامل سازمانهای میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهرداری کشور ، برنامه های شهرداری ها در دسترسی آسان اقشار مختلف شهرها به میوه، مواد پروتئینی و مایحتاج عمومی با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان تشریح و تبادل نظر شد.

همچنین نمایندگان سازمان شیلات ایران و اتاق تعاون ایران نیز گزارش هایی از ظرفیت های موجود برای همکاری در عرضه محصولات در بازارهای زیرمجموعه شهرداری ها بیان کردند.

مدیران عامل سازمان های میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهرداری ها نیز آمادگی خود را برای خدمت رسانی مطلوب به مردم و همچنین افزایش کیفیت خدمات در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان در همکاری با دستگاه های استانی براساس ضوابط و مقررات مربوطه اعلام کردند.

همچنین مقرر شد راه اندازی بازارهای موقت عرضه محصولات و فراورده های کشاورزی و مایحتاج عمومی با هدف ارزان سازی و کاهش قیمت محصولات، عرضه مستقیم کالای تولید کنندگان و دسترسی آسان اقشار مختلف مردم به مایحتاج عمومی با فوریت در دستور کار شهرداری ها با همکاری دیگر دستگاه ها و ارگان ها قرار گیرد.

نشست تخصصی مدیران عامل سازمانهای میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهرداری کشور به منظور تبادل تجربیات، بیان دیدگاه ها و پیشنهادهای اجرایی درخصوص افزایش خدمت رسانی این سازمان ها به شهروندان در ایام عید نوروز و ماه مبارک رمضان با حضور معاونان سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور و معاون شهرداری تهران برگزار شد.

انتهای پیام/

منبع خبر "خبرگزاری میزان" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.