تعداد سرمایه گذاران بلندمدت شیبا رکورد شکست / افزایش تقاضا به‌دنبال توکن سوزی بی سابقه

اقتصاد آنلاین یکشنبه 27 فروردین 1402 - 18:05
تعداد دارندگان بلند مدت توکن شیبا (SHIB)، به سطح بی‌سابقه‌ای رسیده است، بر اساس داده‌های اینتو د بلاک IntoTheBlock))، تعداد آدرس‌هایی که شیبا (SHIB) را برای یک سال و بیشتر نگه می‌دارند، به بالاترین حد خود یعنی 835780 آدرس رسیده است. این آدرس‌ها که اصطلاحا به آن‌ هلدر می‌گویند، اکنون 67.35 درصد از کل آدرس‌های دارای شیبا (SHIB) را تشکیل می‌دهند. اقتصادآنلاین – حسین عسکری؛ این در حالی است که تعداد «کروزرها» و «معامله‌گران»  توکن‌های شیبا اینو کاهش یافته است. کروزرها که توکن را برای یک ماه تا دوازده ماه نگهداری می کنند، از 433710 کیف پول به 365570 کیف پول کاهش یافته که 29.46 درصد از کل آدرس‌های نگه‌دارنده شیبا (SHIB) را تشکیل می‌دهند.

اقتصادآنلاین – حسین عسکری؛ این در حالی است که تعداد «کروزرها» و «معامله‌گران»  توکن‌های شیبا اینو کاهش یافته است.

کروزرها که توکن را برای یک ماه تا دوازده ماه نگهداری می کنند، از 433710 کیف پول به 365570 کیف پول کاهش یافته که 29.46 درصد از کل آدرس‌های نگه‌دارنده شیبا (SHIB) را تشکیل می‌دهند.

 معامله‌گرانی که این توکن را کمتر از یک ماه نگهداری می‌کنند، به 39480 رسیدند که معادل 3.18 درصد از کل آدرس‌های دارنده شیبا (SHIB) است. این ارقام نشان می‌دهد که توکن شیبا (SHIB) در حال به دست آوردن پایگاه سرمایه‌گذار با ثبات‌تری است.

 سرمایه‌گذاران بلندمدت معمولاً به موفقیت یک پروژه متعهدتر هستند و به پتانسیل گسترده آن اعتقاد دارند.

همچنین می‌توان گفت بیشتر عرضه شیبا (SHIB) در دست کیف پول صرافی‌ها و انواع نهنگ‌های رمزارز متمرکز شده است.

 با این حال، داده‌ها نشان می‌دهد که حجم توکن شیبا (SHIB) در دست نهنگ‌ها 253 تریلیون است، در حالی که سرمایه‌گذاران خرده 201.37 تریلیون توکن شیبا (SHIB) دارند. 118.24 تریلیون توکن شیبا (SHIB) دیگر در کیف پول سرمایه‌گذاران متوسط است.

250 میلیون توکن شیبا (SHIB) در گردش سوزانده شد

شبکه شیبا (SHIB) شاهد کاهش قابل توجهی در عرضه در گردش بوده است و تقریباً 250 میلیون توکن اخیراً از گردش خارج شده است.

 این توکن سوزی بعد از از بین بردن بیش از 1.1 میلیارد توکن در شبکه اتفاق افتاده است که یکی از بزرگترین رویدادهای توکن سوزی در چند ماه گذشته بوده است.

حذف چنین تعداد قابل توجهی از توکن‌های در گردش ممکن است تأثیر مثبتی بر ارزش شیبا (SHIB) داشته باشد. با کاهش عرضه توکن، تقاضا برای این رمزارز ممکن است افزایش یابد و به طور بالقوه منجر به افزایش قیمت شود.

سرمایه گذاری شیبا

علاوه بر این شیبا (SHIB) اخیراً در بازار مورد توجه قرار گرفته است و سد میانگین متحرک 200 روزه خود را شکسته است و با این حرکت صعودی توجه سرمایه‌گذاران و معامله‌گرانی را که به دنبال فرصت‌های امیدوارکننده در بازار کریپتو هستند، به خود جلب کرده است. این اتفاق، همراه با رویدادهای اخیر توکن سوزی، ممکن است نشان‌دهنده این باشد که شیبا اینو برای رشد بیشتر آماده است.

منبع خبر "اقتصاد آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.