فقر و تنگدستی شایسته مردم استان بوشهر نیست

خبرگزاری مهر دوشنبه 11 اردیبهشت 1402 - 14:55
بوشهر- امام جمعه بردخون گفت: با توجه به ظرفیت‌های متعدد استان بوشهر به ویژه پارس جنوبی فقر و تنگدستی شایسته مردم استان بوشهر نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدحسین رکنی حسینی ظهر دوشنبه در نشست شورای اداری شهرستان دیر و معارفه بخشدار جدید بردخون، اظهار داشت: مردم ولایتمدار، بزرگترین پشتوانه نظام اسلامی هستند که در پیروزی و ماندگاری انقلاب اسلامی نقش بسیاری داشته و دارند.

امام جمعه بردخون با بیان اینکه مردم ولی نعمت ما هستند، افزود: مردم ما با وجود همه مشکلات در همه صحنه‌ها به ویژه انتخابات‌ها حضور دادند و در این زمینه نمره ۲۰ گرفته‌اند.

وی حضور مردم در نماز عید فطر به امامت رهبر فرزانه انقلاب را تیری در قلب شیطان بزرگ و ایادی آن دانست و ادامه داد: نماز عید فطر امسال نشان داد مردم با همه کاستی‌ها عاشق ولایت هستند و به شعار «ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند» جامعه عمل پوشاندند.

رکنی حسینی با اشاره به حضور اقشار مختلف مردم در تشییع باشکوه جانی بت اوشانا از شهدای آشوری، گفت: مردم برایشان فرقی نمی‌کند کلیمی، زردشتی، آشوری و… باشد، همه در یک کشتی نشسته ایم.

مسئولیت‌ها با هیچکس رفاقت ندارد

وی، اولین مسئله و نیاز کشور را اتحاد، انسجام، همدلی و هم‌زبانی زیر چتر امام خامنه ای دانست، خاطرنشان کرد: ولایت ستون خیمه انقلاب است و دشمن تمام توان خود را به تضعیف ولایت گذاشته است.

امام جمعه بردخون با بیان اینکه وظایف مسئولین در هر حیطه‌ای مشخص است، ابراز کرد: کسانی که گرانی کالاها را به حساب مقام معظم رهبری می‌گذارند، همان‌هایی هستند که از ولایت ضربه خورده‌اند.

وی با اعلام اینکه پست و ریاست با هیچکس رفاقت ندارد، تصریح کرد: مسئولین از پست‌ها برای خدمت به مردم استفاده کنند و اگر انقلاب و شهدا را دوست داریم به این ملت خدمت کنیم.

رکنی حسینی با اشاره به ظرفیت‌های استان بوشهر در حوزه‌های مختلف، بیان کرد: جای جای این استان نفت و گاز است و پارس جنوبی و ۷۰۰ کیلومتر ساحل و دریا داریم؛ کنار آب و پارس‌جنوبی هستیم اما فقر و تنگدستی غوغا می‌کند؛ امروز نباید در این استان کسانی باشند که پیش خانواده و فرزندان خود شرمنده باشند.

شرایط زندگی بهتری برای مردم ایجاد شود

وی با اشاره به مشکلات اشتغال، عنوان کرد: آن روزی که مردم به شما رأی می‌دهند هزاران وعده می‌دهید، الان نزدیک انتخابات اسفندماه همان وعده‌ها را تکرار می‌کنید، در حالی که باید صادقانه با مردم برخورد کنیم و حرف بزنیم.

امام جمعه بردخون با بیان اینکه امیدواریم که استاندار و همکارانشان کاری کنند که دیگر به استان بوشهر محروم نگویند، تاکید کرد: خداوند ما را محروم قرار نداده است، بنابراین مسئولین باید بهترین شرایط زندگی برای مردم استان بوشهر فراهم کنند.

وی مشکلات فعلی را ناشی از سو مدیریت دانست و افزود: ما همه چیزی داریم اما مدیریتی که باید داشته باشیم، نداریم.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.