بازی‌های آسیایی هانگژو/ نوشاد و نیما عالمیان: حالا به یک مدال خوشرنگ فکر می‌کنیم

خبرگزاری برنا شنبه 08 مهر 1402 - 11:47
نوشاد و نیما عالمیان پس از شکست دادن رقیب ژاپنی در یک‌ چهارم نهایی تنیس دوبل مردان از این گفتند که حالا به مدالی با رنگ بهتر فکر می‌کنند.

به گزارش خبرنگار اعزامی برنا، نوشاد عالمیان پس از برتری شیرین مقابل ژاپن گفت: واقعا بازی سنگینی بود. به این فکر می‌کردیم که مدال خودمان را قطعی کنیم اما حالا دیگر به رنگ مدال فکر می کنیم. قصد داریم رنگ این مدال خوشرنگ‌تر‌ شود.

در ادامه نیما عالمیان هم که حسابی خسته شده بود ضمن شکرگزاری گفت: خدا را شکر می‌کنم که این بازی را بردیم. تیم ژاپن را آنالیز دقیقی کرده بودیم. الان اینقدر هیجان دارم که واقعا نمی توانم حرف بزنم. فکر می‌کنم ما تا به حال هیچ مدالی در دوبل نداشتیم. تیم ژاپن کره جنوبی را حذف کرده بود. باز هم خدا را شکر می کنیم.

نوشاد و نیما در پایان ضمن تشکر از مردم ایران و انرژی های مثبتی که برای آنها فرستاده‌اند گفتند: دم همه مردم ایران گرم که فکر می کنیم خیلی زیاد برای ما انرژی فرستادند. از همه آنها تشکر می کنیم و ما انرژی های آنها را دریافت کردیم. این انرژی ها باعث می‌شود تا با روحیه جنگنده‌تری بقیه مسابقات را انجام بدهیم. به نظرم طلسم ما شکسته است و خدا را شکر دارد اتفاق‌های خوبی می‌افتد. حریف بعدی ما چین است. ما همیشه مقابل آنها خوب بازی کرده‌ایم و به امید خدا این بار شکست‌شان می دهیم.

انتهای پیام/

منبع خبر "خبرگزاری برنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.