قضاوت داوران ایرانی در جام ملت‌های فوتسال

خبرگزاری برنا شنبه 08 مهر 1402 - 11:47
کنفدراسیون فوتبال آسیا از قضاوت داوران ایرانی در مسابقات مرحله مقدماتی جام ملت های فوتسال آسیا2023 خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا،  کنفدراسیون فوتبال آسیا از داوران و نمایندگان ایرانی در مسابقات مرحله مقدماتی جام ملت های فوتسال آسیا2023  استفاده خواهد کرد:

 بازی‌های گروه H مسابقات مرحله مقدماتی جام ملت های فوتسال آسیا از 15 تا 19 مهرماه در کشور چین تایپه در حالی برگزار می‌شود که از ایران علی احمدی و زری فتحی به عنوان داور برای قضاوت این رقابت‌ها انتخاب شده اند.

علی حفیظی به عنوان داور برای قضاوت دیدارهای گروه D این مسابقات انتخاب شده است. این بازی‌ها از 15 تا 19 مهرماه به میزبانی مغولستان برگزار می شود.

دیدارهای گروه G این مسابقات در حالی از 15 تا 19 مهرماه در ازبکستان برگزار می‌شود که با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا گلاره ناظمی و ابراهیم محرابی افشار به عنوان داور برای این مسابقات انتخاب شده اند. همچنین امید جمالی به عنوان نماینده مسابقات در این رقابت‌ها حضور دارد.

دیدارهای گروه A به میزبانی تایلند از 15 تا 19 مهرماه برگزار می‌شود و صدرالدین موسوی به عنوان ناظر داوری در این مسابقات حضور دارد. داورانی از کشور استرالیا، بحرین، تاجیکستان، لبنان و افغانستان بازی‌های این گروه را قضاوت می کنند.

 انتهای پیام/ 

منبع خبر "خبرگزاری برنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.