بازی‌های آسیایی هانگژو/ ملی‌پوشان بسکتبال پس از برد شیرین چه گفتند؟

خبرگزاری برنا شنبه 08 مهر 1402 - 11:52
اعضای تیم ملی بسکتبال از حس خود پس از برتری مقابل قزاقستان گفتند.

.به گزارش خبرنگار اعزامی برنا، تیم ملی بسکتبال ایران توانست دقایقی قبل تیم ملی قزاقستان را شکست دهد و به یک چهارم نهایی برسد. پس از این بازی اعضای تیم به صحبت پرداختند

پذیرفته: با دفاع خوب و همدلی بازیکنان قزاقستان را شکست دادیم

سجاد پذیرفته بعد از پیروزى تیم ملى بسکتبال ایران برابر قزاقستان اظهار داشت: خدا را شکر که توانستیم‌ این بازی را ببریم. دست تک تک بازیکنان و کادرفنی درد نکند. رفته رفته بهتر می‌شویم. امروز هم از همان ابتدا نبض بازی را‌ در دست گرفتیم. البته یک مقاطعی از بازی تمرکزمان کمتر بود که آنها توانستند نزدیکمان شوند. در‌ نیمه‌ دوم با دفاع خوب و همدلی بازیکنان توانستیم‌ یک برد خوب را به دست بیاوریم.

بازیکن تیم ملى بسکتبال گفت: با این برد به عنوان صدرنشین گروه مستقیما به یک چهارم نهایی رفتیم. باید در این مرحله احتمالا با یکی از تیم های اردن یا فیلیپین بازی کنیم که هر دو‌ تیم‌ هم چند بازیکن خارجی دارند. ما بازی به بازی پیش می‌رویم و امید‌وارم با برد بعدی به‌ نیمه نهایی برسیم.

دمیر: حریفان بعدی ما چند بازیکن خارجی دارند

هاکان دمیر، سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران در خصوص عملکرد بازیکنانش در بازی قزاقستان گفت: بازی در نیمه اول راحت نبود و آن‌ها چند پرتاب سه‌امتیازی خوب داشتند اما در نیمه دوم ما سعی کردیم به بازی برگردیم و سریع‌تر بازی کردیم. همه تیم بهتر و خوب بازی کردند. حالا ما راند اول را به عنوان صدرنشین گروه به اتمام رساندیم و حالا منتظر حریف بعدی خود برای بازی پلی‌آف هستیم. باید ببینیم که چه اتفاقی رخ می‌دهد.

سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران گفت: تیم های مرحله بعد تیم های سخت‌تری هستند و بین کیفیت آن‌ها تفاوت‌های زیادی با تیم های این مرحله است؛ برخی تیم‌ها هستند در این مرحله که به طور مثال سه بازیکن خارجی دارند و مهم است با چه حریفی روبه‌رو شویم و باید منتظر باشیم ببینیم که با چه تیمی روبه‌رو می‌شویم. باید خودمان را آماده کنیم.

انتهای پیام/

منبع خبر "خبرگزاری برنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.