بازی‌های آسیایی هانگژو/ مناف هاشمی: کسب مدال تپانچه را به خانواده تیراندازی تبریک می‌گویم

خبرگزاری برنا شنبه 08 مهر 1402 - 11:55
سرپرست کاروان اعزامی ایران به هانگژو کسب مدال توسط تیراندازان را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار اعزامی برنا، مناف هاشمی پس از کسب مدال برنز در تپانچه میکس و کسب اولین مدال تپانچه در تاریخ حضور در ادوار بازی‌های آسیایی گفت: رقابت تنگاتنگی در فینال وجود داشت و به تیراندازان بابت کسب این مدال تبریک می‌گویم. یکی از اولین های دیگر به کاروان جمهوری اسلامی ایران اضافه شد و جا دارد به خانواده بزرگ تیراندازی به خصوص دو عزیزی که موفق به کسب مدال شدند، تبریک بگویم.

وی در ادامه‌ افزود: ما از رشته‌ تیراندازی انتظارات بیشتری داشتیم و توقع داشتیم ورزشکاران ما در این حوزه مدال‌های بیشتری بگیرند. حمایت بیشتری را از فدراسیون و کادر سرپرستی و عزیزان نیاز داریم. البته برخی از مشکلات آنها طبیعی است و تیراندازی مشکلات مختلفی را دارد که اینجا قابل بحث نیست.

سرپرست کاروان ایران در بازی‌های آسیایی هانگژو گفت: خدارا شاکریم که بدون مدال به  ایران بر نمی گردند. این چهارمین مدال برترین‌های ما بوده که باید به کاروان و مردم ایران تبریک گفت.

انتهای پیام/

منبع خبر "خبرگزاری برنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.