بلوار قیام با نصب 15 پایه چراغ روشن شد

خبرگزاری برنا شنبه 08 مهر 1402 - 12:04
شهردار منطقه ۱۴ تهران از آغاز عملیات تامین روشنایی و نصب ۱۵ پایه چراغ در بلوار قیام این منطقه به منظور توسعه و افزایش امنیت و زیبایی محلات خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا، امیر یزدی شهردارمنطقه 14 تهران  با اشاره به اهمیت تامین روشنایی در نقاط بی دفاع شهری همچنین ضرروت ارتقای آرامش و رفاه شهروندان با زیباتر شدن سیمای بصری محل سکونتشان گفت: بر این اساس و با توجه تسریع در اجرا ی پروژه های توسعه محله ای ، تامین روشنایی معابر، بوستان ها و فضاهای عمومی منطقه در اولویت قرار دارد.

یزدی با بیان اینکه عملیات تامین روشنایی بلوار قیام با احداث ۱۵ پایه چراغ برای  رضایت و رفاه شهروندان  اجرایی شده، افزود: عملیات بتن ریزی و اقدامات اولیه جهت نصب پایه چراغ در راستای تامین روشنایی خیابان شاه آبادی نیز انجام شده  و در حال حاضر اقدامات لازم جهت بتن ریزی و نصب پایه بلوار قیام در حال اجراست.

یزدی با یاداوری روشن شدن بلوار نبی اکرم(ص) که به درخواست شهروندان انجام شد، بر روند روشن تر شدن بوستان های منطقه نیز تاکید کرد و  گفت: رفع خاموشی معابر و بوستان های بزرگ منطقه چون سلیمانیه و سهند  برای حضور خانواده ها انجام شده و این روند استفاده شهروندان از فضاهای تفریحی و سیاحتی، بزرگراه ها و معابر در اولویت فعالیت های شهری قرار دارد.

 انتهای پیام/

منبع خبر "خبرگزاری برنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.