موسس ۲حوزه علمیه و یک دانشگاه آزاد امام‌جمعه پاکدشت شد

خبرگزاری برنا شنبه 08 مهر 1402 - 12:08
حجت الاسلام و المسلمین جوکار با کارنامه کاری فرهنگی آموزشی رسما از روز یکشنبه کار خود را در پایتخت گل و گیاه ایران در سمت امام جمعه پاکدشت آغاز می کند.

به گزارش خبرگزاری برنا ازتهران، حجت الاسلام و المسلمین جوکار با رزومه کاری فرهنگی آموزشی و مدرک تحصیلی دکترای فقه و مبانی حقوق از دانشگاه و تحصیلات حوزوی سطح ۴ راهی پاکدشت می شود.

حجت‌الاسلام جوکار امام جمعه جدید پاکدشت کیست ؟ یا بهتر بشناسید؟

وی از سال ۱۳۸۹ امام جمعه بندرچارک هرمزگان و از سال ۱۳۹۲ امام جمعه قشم هرمزگان و از سال ۱۳۹۷ امام‌جمعه شهرستان قدس استان تهران شد و اکنون در ادامه فعالیت خود به شهرستان پاکدشت می آید.

او مدرس حوزه و دانشگاه و موسس حوزه های علمیه بندر لنگه هرمزگان و قشم و موسس دانشگاه آزاد اسلامی بندر چارک هرمزگان است

وی در ادامه با توجه به نیاز شهرستان قدس مرکز تخصصی سطح ۳ انصارالمهدی با گرایش مهدویت را راه اندازی کرد که با استقبال بی نظیری مواجه شد.

حجت الاسلام و المسلمین جوکار در شرایطی به شهرستان پاکدشت در سمت امام جمعه می آید که مشکلات فرهنگی به شدت احساس می شود و نیازمند توجه و ایده های جهادی و انقلابی می باشد. امید است با کمک خدای متعال شهرستان پاکدشت نیز در حوزه های مختلف شهرستانی که دچار آسیب میباشد رنگ و بوی کار انقلابی و جهادی به خود بگیرد و زیبایی همدلی بیش از پیش در آن احساس شود.

انتهای پیام/

 

منبع خبر "خبرگزاری برنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.