جعل و کلاهبرداری به اعتماد عمومی جامعه خدشه وارد می کند

خبرگزاری برنا شنبه 08 مهر 1402 - 12:23
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: جعل و کلاهبرداری، به اعتماد عمومی جامعه خدشه وارد می کند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا از خراسان جنوبی؛ سیدمحمدرضا طالبی با بیان این مطلب در کارگروه پیشگیری و مقابله با جعل مدارک و اسناد رسمی که صبح امروز و به منظور بررسی آخرین وضعیت جعل و کلاهبرداری در استان و ارائه راهکارها و پیشنهادات در خصوص پیشگیری از جعل اسناد و مدارک دولتی برگزار شد، خاطرنشان کرد: جعل، اعتماد عمومی جامعه را نشانه رفته و آثار ، تبعات و پیامدهای سوئی بدنبال دارد.

وی متذکر شد: بایستی با بکارگیری همه ظرفیت های حوزه های پیشگیرانه، اطلاع رسانی کافی و آگاهی بخشی کامل در خصوص روش ها و شیوه های جعل صورت گیرد.

معاون استاندار در ادامه به ارائه راهکارهایی در زمینه پیشگیری و سوء استفاده از مدارک هویتی با توجه به در پیش رو بودن دو انتخابات مهم پرداخت.

طالبی اظهار داشت: همه دستگاه های مرتبط با توجه به تکالیف مقرر در آئین نامه ابلاغی مربوطه ، اقدامات لازم را در دستور کار قرار داده و با بازخورد گیری مستمر و ارزیابی از نتایج اقدامات ، نقاط قوت را تقویت و نقاط ضعف را مرتفع نمایند.

 

انتهای پیام

خبرنگار:مرضیه شهریاری

منبع خبر "خبرگزاری برنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.