کیفیت بالای مسابقات و تیم های شرکت کننده حاضر در رقابت های آسیایی هانگژو

خبرگزاری برنا شنبه 08 مهر 1402 - 12:39
نازنین ملایی عضو تیم ملی روئینگ قایقرانی بانوان در زمینه رقابت های آسیایی هانگژو گفت : مسابقات آسیایی هانگژو در رشته روئینگ قایقرانی با کیفیت بالا و آمادگی مطلوب تیم های حاضر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان؛ نازنین ملایی عضو تیم ملی روئینگ قایقرانی بانوان  درخصوص مسابقات آسیایی هانگژو در گفتگویی با برنا اظهار داشت : مسابقات آسیایی همیشه در سطح بالا و با کیفیت مطلوبی برگزار میشود ، زیرا همه تیم های حاضر تلاش میکنند تا با کسب بهترین نتایج و مدال به ارتقا رنکینگ کاروان خود کمک کنند و مسلما با  آمادگی بسیار بالایی دراین رقابت ها حاضر می‌شوند.

وی گفت : در رشته ورزشی قایقرانی، کشور چین با همه قهرمانان المپیک و جهانی خود حاضر شد و بطور تخصصی باید بگویم  رشته دونفره سبک وزن که با کیمیا زارعی شرکت کردیم جزء سخت ترین رشته بود و کلا در مسابقات روئینگ ،دونفره های سبک وزن آقایان  و تک نفره های سنگین وزن آقایان و خانم ها جز  سخت ترین رشته ها هستند.

ملایی در ادامه با بیان اینکه حدود هفت ماه دیگر مسابقات کسب سهمیه المپیک پاریس را پیشرو داریم ، افزود: مسابقات قاره ای که برای رشته روئینگ برگزار میشود ،همه کشورها ، قوی و با تمام آمادگی حاضر می‌شوند واین رشته درآسیا بسیار قدرتمند می‌باشد.

وی اضافه کرد :برخی انتقادات در خصوص عملکرد تیم روئینگ دونفره سبک وزن ایران  منصفانه نیست و در نتایج  فینال مشخص است که ما با مدال نقره یک ثانیه و مدال برنز ۲۶صدم ثانیه فاصله داشتیم.

خبرنگار : نوشین میر بلوک

انتهای پیام /

 

منبع خبر "خبرگزاری برنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.