محیط پیرامونی مقبره الشهدای شهرک محلاتی ساماندهی می شود

خبرگزاری برنا شنبه 08 مهر 1402 - 13:06
شهردار منطقه یک تهران گفت: مقبره الشهدای شهرک شهید محلاتی به عنوان یادمان شهدا و مرکز ثقل منطقه با اجرای طرح مصوب ساماندهی می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا، سید مهدی صباغ شهردار منطقه یک تهران در یادواره پنج شهید گمنام شهرک شهید محلاتی و شهدای مدافع حرم و امنیت که با حضور سید احمد علوی عضو شورای اسلامی شهر و کمیسیون فرهنگی و اجتماعی برگزار شد با بیان مطلب فوق گفت: با تعیین مشاور جهت طراحی محیط پیرامونی مقبره الشهدا همه اقدامات عمرانی و ... بر اساس آن طرح اجرا می شود تا این نقطه از منطقه که مرکز ثقلی برای منطقه و شهرک است بیش از پیش جهت حضور شهروندان و اجرای برنامه های فرهنگی و اجتماعی آماده شود.

 

صباغ بزرگترین وظیفه مسئولین را برای حفظ خون شهدا، خدمت صادقانه و خوب کار کردن دانست و گفت: برنامه های فرهنگی و اجتماعی منطقه با همکاری سپاه امیرالمومنین، فرمانداری، آموزش و پرورش و ... و همه نهادهای مرتبط با هماهنگی و تعامل در حال انجام است تا رضایتمندی شهروندان ارتقا یابد.

گفتنی است این مراسم که همراه با غبارروبی مزار شهدا و نثار گل و تقدیر از ۱۰ خانواده معظم شهدا همراه بود با  با سخنرانی، مداحی، روایتگری و اجرای گروه سرود نوجوانان پنجشنبه ۶ مهرماه ۱۴۰۲ بعد از نماز مغرب و عشاء در مقبره الشهدای محلاتی برگزار شد.

 انتهای پیام/

منبع خبر "خبرگزاری برنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.