اجرای طرح ویژه برخورد با خرده فروشان مواد مخدر در اطراف مدارس اسفراین

خبرگزاری برنا شنبه 08 مهر 1402 - 13:07
جانشین انتظامی اسفراین از اجرای طرح آرامش در شهر با محوریت پاکسازی نقاط آلوده اطراف مدارس از توزیع کنندگان و خرده فروشان مواد مخدر با دستگیری 5 نفر خرده فروش مواد مخدر و معتادان متجاهر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، سرهنگ سید سعید عزیزی با اعلام جزئیات این خبر اظهار داشت: در راستای اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده از وجود معتادان و توزیع کنندگان موادمخدر در اطراف مدارس، ماموران پلیس مواد مخدر با همکاری کلانتری و پاسگاه عباس آباد این طرح را ظرف 48 ساعت در سطح شهرستان به مرحله اجرا گذاشتند.

وی با اشاره به اینکه ماموران با انجام اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسائی عوامل توزیع وخرید و فروش مواد مخدر در اطراف برخی از مدارس شهرستان شدند، تصریح کرد: ماموران با هماهنگی مقام قضائی در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقدار 456 گرم مواد مخدر سنتی از نوع تریاک و شیره و 8 کیلو و 100 گرم گراس خشک ،مقادیر زیادی اقلام ممنوعه و ابزار آلات استعمال و فروش مواد مخدر را کشف کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در این طرح تعداد 3 نفر خرده فروش مواد مخدر و 2 نفر معتاد متجاهر نیز دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند، افزود: متهمان در نهایت بعد از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

جانشین انتظامی شهرستان اسفراین با اشاره به اینکه امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است، خاطرنشان کرد: پلیس با قدرت در مقابل هرگونه بی نظمی و هنجارشکنی خواهد ایستاد و انتظار می رود تا مردم عزیز در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک مراتب را بلافاصله از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری برنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.