اختصاص ۸هزار میلیارد ریال اعتبار سفر ریاست جمهوری به راهداری بوشهر

خبرگزاری ایسنا یکشنبه 16 مهر 1402 - 10:19
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: در سفر دوم ریاست جمهوری به استان بوشهر در اسفندماه سال گذشته، هشت هزار و ۴۲۰ میلیارد ریال اعتبار به این سازمان در استان مصوب شد که به زودی ابلاغ و وارد مرحله اجرایی می‌شود.

عبدالکریم اخترشناس روز یکشنبه در چهارمین نشست شورای راهداری و حمل و نقل استان بوشهر اظهارکرد: در سفر اول رییس دولت سیزدهم به استان بوشهر،۳۷۰ میلیارد ریال به طرح‌های این سازمان در استان تعلق گرفت.

وی ادامه داد: افزایش چندین برابری اعتبار مصوبات سفر دوم ریاست جمهوری در بخش راهداری نشان دهنده اجرای موفق تعهدات سفر قبلی و اعتماد به عملکرد مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر با اشاره به پیش‌بینی‌های هواشناسی مبنی بر پاییز و زمستان پربارش در استان، گفت: تنقیه و لایروبی پل و آبروهای باقی مانده در محورهای مواصلاتی در کوتاه‌ترین زمان ممکن تا قبل از شروع بارندگی‌ها انجام شود.

اخترشناس بر نگهداری مناسب ماشین‌آلات راهداری و آمادگی برای طرح راهداری زمستانی تاکید کرد و یادآور شد: برخورد مناسب با ارباب رجوع و هم‌افزایی همکاران در راستای اهداف سازمانی، موجب استمرار موفقیت‌های این اداره کل خواهد شد.

وی ادامه داد: تلاش می‌شود با تسریع در طرح‌های شاخصی نظیر پل جدید سیدرضا گناوه، قطعه اول ایمن‌سازی پیچ‌های جاشک، آسفالت محور سرچشمه به باغان، میدان بردخون و تعریض قطعه اول محور بردخون- دیر شاهد بهره برداری از آنها تا دهه فجر باشیم.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.