به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی دانشگاه نوشیروانی بابل، در این استراتژی، موتور الکتریکی به صورت کمک گشتاور و همزمان با موتور احتراقی وارد مدار میشود. همچنین در خودروی هیبریدی توسعه یافته، استراتژی ترمز بازیاب و استراتژی روشن و خاموش نیز به اجرا درآمد. با توجه به توانمندی و ظرفیت علمی بالای محققان دانشگاه و تلاش مستمرشان، این پروژه طی ۵ ماه به پایان رسید.

انتهای پیام
منبع خبر "
خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.