سریال سنجرخان در سنندج رونمایی شد

خبرگزاری مهر یکشنبه 12 آذر 1402 - 14:25
سنندج_ سریال سنجرخان در سنندج با حضور مسؤولان کشوری و استانی رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن عابدینی معاون امور استان‌های سازمان صداوسیما شامگاه شنبه در آئین رونمایی از سریال سنجرخان که در سینما بهمن این شهر برگزار شد، اظهار کرد: معرفی چهره‌های شاخص کردستان در رسانه ملی اولویت دا و سیما است و جایگاه استان در تاریخ، تمدن و فرهنگ این مرز و بوم بالا است.

وی تصریح کرد: کردستان دارای هویت ملی، مذهبی و انقلابی است و در همه عرصه‌ها چهره‌های درخشانی دارد و باید با زبان هنر به معرفی این چهره‌ها پرداخته شود.

معاون امور استان‌های سازمان صداوسیما گفت: هر جایی از کردستان می‌تواند نمادی از فرهنگ باشد و باید کارهای هنری برای شناساندن ظرفیت‌های این دیار بیشتر شود که تولید سریال «سنجرخان» نیز در همین راستا و نمایش گوشه‌ای از غیورمردی مردمان این دیار است.

عابدینی اضافه کرد: با تولید سریال و مجموعه‌های نمایشی به تاریخ معاصر استان‌ها به ویژه کردستان باید توجه شود.

وی اضافه کرد: هم‌اکنون از سه استان کردستان، مازندران و گیلان سریال‌های نمایشی در رسانه ملی داریم و ساخت چندین سریال در دستور کار بوده و «سنجرخان» نیز در حال انجام تدوین نهایی و تا دو هفته آینده روی آنتن خواهد رفت.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.