انفجار وحشتناک کپسول گاز باغ فین کاشان

اقتصادنیوز سه شنبه 28 آذر 1402 - 01:59
اقتصادنیوز انفجار کپسول گاز در یکی از سفره‌خانه‌های باغ فین کاشان سه مصدوم بر جای گذاشت.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، سرپرست اورژانس کاشان از مصدومیت سه نفر بر اثر انفجار کپسول گاز در یکی از سفره‌خانه‌های باغ فین کاشان خبر داد.

مهرداد فرزندی پور شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به حادثه انفجار کپسول گاز در کاشان اظهار داشت: این حادثه در ساعت ۲۱:۳۸ دقیقه دوشنبه ۲۷ آذرماه به مرکز ارتباطات اورژانس اطلاع داده شد.

زلزله نسبتا شدید در آذربایجان غربی

وی ابراز داشت: کارشناسان مرکز اورژانس کاشان بلافاصله با سه دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام گردیدند.

سرپرست اورژانس کاشان تصریح کرد: در این حادثه سه نفر مصدوم شدند که یکی از مصدومین که از ناحیه صورت و دیگری از ناحیه پا دچار سوختگی شده بودند.

وی ادامه داد: پس از اقدامات درمانی اولیه توسط کارشناسان اورژانس، مصدومان به بیمارستان شهید بهشتی کاشان انتقال پیدا کردند و یکی از مصدومین بصورت سرپایی در محل درمان و از اعزام خودداری کرد.

فرزندی پور با اشاره به ایمنی صحنه توسط پرسنل سازمان آتش نشانی برقرار شد، افزود: حال مصدومین حادثه مذکور رضایت بخش گزارش شده است.

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.