ملت ایران وحدت کلمه را عاملی اساسی در پیروزی می‌دانند

خبرگزاری مهر شنبه 09 دی 1402 - 12:07
مشهد- رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: ملت ایران وحدت کلمه را عاملی اساسی در پیروزی می‌دانند و آماده انجام تکلیف دینی و شرعی در قبال حفظ و تداوم نظام هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد سلطانی پیش از ظهر شنبه در مراسم روز نهم دی در جمع زائران و مجاوران رضوی در رواق امام خمینی(ره) حرم مطهر رضوی اظهار کرد: ملت ایران در نهم دی سال ۸۸ نشان دادند، دسیسه‌های دشمنان انقلاب را خوب می‌شناسند و پشتیبان ولایت فقیه هستند، وحدت کلمه را عاملی اساسی در پیروزی می‌دانند و شکرگزار نعمت الهی و آماده انجام تکلیف دینی و شرعی در قبال حفظ و تداوم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: ملت بصیر ایران می‌دانند که تحکیم باورها و ارزش‌های اسلامی، اهتمام نسبت به مسایل فرهنگی، تقویت و برتری نظامی، وحدت کلمه، شور و نشاط انقلابی برای حفظ و استمرار نظام اسلامی ضرورت دارد، لذا با آگاهی نسبت به ارزش‌های اسلامی و فتنه فتنه‌گران و انقلاب را از هرگونه انحراف مصون نگه‌ خواهند داشت.

وی افزود: پس از انتخابات ریاست جمهوری ایران در سال ۱۳۸۸ و به دنبال آن ادعای تقلب برخی از کاندیداها، برخی به حمایت از آنها موجی از اعتراض‌ها در نقاط مختلف کشور به راه انداختند، در این زمان برخی از مخالفان داخلی و خارجی نظام، از این فرصت بدست آمده استفاده کرده و کشور را به مدت چند ماه به آشوب و اغتشاش کشاندند.

سلطانی بیان کرد: این اغتشاشات بعد از چندین ماه نهایتا در ماه محرم و روز عاشورا به هتک حرمت نسبت به امام حسین(ع) و مقدسات اسلامی انجامید و موجبات برانگیخته شدن احساسات مذهبی و نارضایتی مردم را داشت، که در پاسخ به این هتک حرمت‌ها و اعلام بیزاری از فتنه‌گران در روز ۹ دی به راهپیمایی پرداختند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی افزود: هم اکنون ۲۷ برنامه ویژه برای روز بصیرت یا نهم دی‌ماه با محور بصیرت‌افزایی و فرهنگی در استان در حال اجراست.

وی افزود: یوم الله نهم دی روز بصیرت و میثاق امامت با ولایت، روز خالق حماسه ماندگار علیه فتنه گران است که با الهام از هدایت الهی و حضور حماسی و به هنگام مردم بصیرت و انقلابی، بزرگترین و پیچیده‌ترین فتنه تاریخ علیه نظام دینی، ولایی و اسلامی را در هم شکستند.

گفتنی است؛ زائران و مجاوران بارگاه منور امام هشتم علیه السلام در این مراسم شعارهای حمایت از مردم مظلوم فلسطین، نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبر معظم انقلاب اسلامی سر دادند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.