پیام مهم رهبر جریان صدر عراق درباره غزه

اقتصادنیوز یکشنبه 20 اسفند 1402 - 20:32
اقتصادنیوز: هبر جریان صدر عراق در پیامی خواستار ارسال کمک‌های انسان دوستانه به غزه همزمان با فرا رسیدن ماه رمضان شد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، رهبر جریان صدر امروز (یکشنبه) در پیامی نوشت: ما مردم عراق همواره در مسیر مقاومت، مردود دانستن اشغالگری، استعمار و استکبار بوده و هستیم. اکنون که در آستانه ماه خدا (ماه مبارک رمضان) قرار داریم، از برادرانمان در نوار غزه به عنوان سرزمین عزت، جهاد، صبر و فداکاری، پشتیبانی می کنیم. با جمع آوری کمک های بشردوستانه اندکی از مایحتاج آنها را در جهاد، روزه داری و افطاری تأمین خواهیم کرد.

صدر همچنین نوشت که از مردم عراق با هر گرایشی می خواهم در حدی که شایسته نام عراق و برادرانمان در غزه که با مقاومت خود مقابل اشغالگران، باعث سربلندی ما شده اند، کمک کند.

رهبر جریان صدر افزود: بنابراین، با توکل بر خداوند از امروز تا پنجم ماه مبارک رمضان با توکل بر خداوند، کمک هایمان را جمع آوری می کنیم.

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.