برپایی نمایشگاه بهاره در ملایر 

خبرگزاری ایسنا سه شنبه 22 اسفند 1402 - 08:19
نمایشگاه بهاره با هدف حمایت از بانوان سرپرست خانوار و بانوان کارآفرین از ۱۹ تا ۲۹ اسفندماه در سرای فرهنگ و هنر شهرداری ملایر برپاست.

مسئول بسیج رسانه شهرستان ملایر در گفت‌وگو با ایسنا، از برپایی دومین نمایشگاه بهاره در این بازه زمانی خبر داد و اظهار کرد: این نمایشگاه به همت گروه جهادی شهدای رسانه ملایر، مرکز نیکوکاری مهرورزان شهر، شهرداری و شورای شهر ملایر برپا شده است.

شهرام ذبیحی با اشاره به استقبال خوب همشهریان از این نمایشگاه گفت: ۱۱۵ کارآفرین زن و پنج مرد در قالب ۱۲۰ غرفه در نمایشگاه به فروش محصولات خود می‌پردازند که ۲۰ غرفه متعلق به کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی است.

وی ادامه داد: غرفه‌ها شامل انواع صنایع دستی، فینگرفود، کیف و کفش، شال و روسری، شیرینی خانگی، ادویه و ترشیجات، پوشاک بانوان و کودک، لوازم هفت‌سین، گل و گیاه، چرم دست‌دوز و بدلیجات است.

ذبیحی با بیان اینکه این نمایشگاه در ماه مبارک رمضان از ساعت ۱۶ تا ۲۲ برای بازدید عموم دایر است، یادآور شد: نمایشگاه در سرای فرهنگ و هنر شهرداری ملایر واقع در خیابان شهید رجایی، روبروی خیابان زرینی برپاست.

برپایی نمایشگاه بهاره در ملایر 

برپایی نمایشگاه بهاره در ملایر 

برپایی نمایشگاه بهاره در ملایر 

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.