توقف متادون درمانی در یاورشهر‌های ویژه بانوان

صدا و سیما چهارشنبه 23 اسفند 1402 - 16:56
مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران از سم زدایی اصولی در یاورشهر‌های ویژه بانوان خبرداد.

توقف متادون درمانی در یاورشهرهای ویژه بانوان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران در نشست خبری گفت: متادون در یاورشهر‌های ویژه بانوان استفاده نمی‌شود، زیرا معتقد هستیم که با ۹ گام عملیاتی شهرداری تهران که از سم زدایی اصولی آغاز می‌شود و به بازپیوند خانواده به اتمام می‌رسد، می‌توانیم معتادان را بهبود ببخشیم.

احمد احمدی صدر افزود: قرار است وزارت بهداشت داروی جایگزین معرفی کند، اما ما معتقدیم که خوددرمانی و هویت‌بخشی اثر بیشتری از این دارو‌ها دارد.

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران همچنین با اشاره به آغاز به کار مراکز جامع‌پذیری گفت: خانه‌هایی برای افراد بهبود یافته که امکان برگشت به خانه‌شان را ندارند، ایجاد کرده‌ایم تا این افراد به این مراکز بیایند و تا کنون ۳ مرکز در این زمینه افتتاح کردیم.

احمد احمدی صدر همچنین گفت:آماده هستیم ۵۰۰۰ نفر را بعد از بهبودی وارد حوزه خدمات شهری کنیم و این افراد می‌توانند ۱۵ تا ۲۰ میلیون تومان حقوق دریافت کنند. مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران افزود: حتی به زباله‌گرد‌ها اعلام کردیم که دیگر زباله‌گردی نکنند و به عنوان نیروی پاکبان فعالیت کنند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.