آغاز توزیع میوه تنظیم بازار شب عید از ۲۶ اسفند در سیستان‌وبلوچستان

خبرگزاری ایسنا پنج شنبه 24 اسفند 1402 - 10:47
مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهادکشاورزی استان سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به نزدیک شدن ایام عید نوروز و تقارن آن با ماه مبارک رمضان به منظور تأمین کالاهای اساسی شهروندان تاکنون بیش از ۲ هزار تن کالاهای اساسی از طریق نمایشگاه های بهاره و فروشگاه های معتبر در سطح استان در حال توزیع است.

محمد مهدی اکبری در گفت وگو با ایسنا- عمده کالاهای اساسی را شامل برنج، شکر و گوشت مرغ و گوشت گوساله منجمد عنوان کرد و گفت: کار توزیع این کالاها از نیمه دوم اسفند آغاز شده و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

وی در خصوص توزیع میوه شب عید خاطر نشان کرد: توزیع سیب درختی، پرتقال و خرما ویژه تنظیم بازار به میزان ۱۷۰ تن از روز شنبه ۲۶ اسفند در سیستان‌وبلوچستان آغاز می‌شود.

اکبری تصریح کرد: در مناطق روستایی و عشایری  نیز کالاهای  اساسی از طریق تعاونی‌های مصرف روستایی و عشایری با قیمت مصوب عرضه می شود. 

وی گفت: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک و غیر قانونی و یا پیشنهاد، شکایت می‌توانند مراتب را از طریق شماره تلفن ۱۲۴ جهت رسیدگی اعلام کنند.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.