افزایش ظرفیت پذیرش معتادان متجاهر در پایتخت

صدا و سیما سه شنبه 14 فروردین 1403 - 15:23
شهردار تهران از افزایش ظرفیت پذیرش معتادان متجاهر به ۲۵ هزار تخت در پایتخت خبرداد.

افزایش ظرفیت پذیرش معتادان متجاهر در پایتخت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، علیرضا زاکانی شهردار تهران در رویداد طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی گفت:ظرفیت پذیرش و ساماندهی معتادان در مراکز مختلف به ۲۵ هزار تخت رسیده و از این ظرفیت حدود ۱۸ هزار تای آن پر شده است.

شهردار تهران در ادامه درباره موضوع متکدیان و زباله گرد‌های شهر تهران هم گفت: آمار‌ها حاکیست بخش زیادی از متکدیان تهران اتباع هستند که حضور آنان باعث شده چهره شهر تهران در برخی از اذهان عمومی مخدوش شود.

علیرضا زاکانی همچنین از فعالیت دوشیفته گروه‌های متعدد در شهر تهران برای مقابله با زباله‌گردی، کارتن‌خوابی و تکدی‌گری خبر داد و گفت:از جایی که حل این معضلات نیاز به کار بیشتری دارد، گروه‌های متعددی در دو شیفت با حضور روانشناسان در مناطق و نواحی تهران فعال خواهند بود.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران هم در این نشست از آغاز اجرای طرح کاهش زباله‌گرد‌ها در پایتخت خبر داد. رضا محمدی گفت: زیرساخت قرارداد‌های ما درباره جمع آوری زباله مشکل جدی داشت آنها را اصلاح کردیم و از ظرفیت طرح جامع استفاده و یک قراردادی با همفکری اهالی این حوزه تنظیم کردیم که ظرفیت‌های قانونی برای آراستگی شهر در این قرارداد دیده شده است.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.