ورود سامانه بارشی از دوشنبه به فارس/ عید فطر بارانی می‌شود

خبرگزاری ایسنا شنبه 18 فروردین 1403 - 13:54
مدیرکل هواشناسی فارس از پیش‌بینی فعالیت دو سامانه بارشی طی هفته جاری در این استان خبر داد.

مسعود حقیقت در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با اعلام این خبر گفت: سامانه اول روز دوشنبه، ۲۰ فروردین‌ماه جاری در مناطق شمال غرب استان فعالیت خواهد کرد.

وی با بیان اینکه این سامانه شهرستان‌های نورآباد ممسنی، کازرون، کوهچنار و سپیدان را تحت تأثیر قرار می‌دهد، افزود: بارش‌های این سامانه به صورت رگباری و پراکنده و نقطه‌ای خواهد بود.

حقیقت از ورود سامانه بارشی دیگر به ویژه در اواخر هفته جاری که مصادف با تعطیلات عید فطر است خبر داد و گفت: این سامانه می‌تواند در مناطق غربی و شمال غربی استان فارس بارش‌های رگباری بهاری را داشته باشیم.

مدیرکل هواشناسی فارس با بیان اینکه شب عید فطر در مناطق غربی و جنوبی استان هم شاهد رگبارهای پراکنده خواهیم بود، افزود: اطلاعات تکمیلی این سامانه روزهای آتی اعلام می‌شود.

وی در خصوص میزان بارش‌ها نیز اظهار کرد: تا امروز نسبت به سال گذشته میزان بارش‌ها ۳۶ درصد کاهش و نسبت به بلندمدت سال‌های گذشته کاهش ۳۴ درصدی داشته‌ایم.

مدیرکل هواشناسی فارس در خصوص دمای هوا نیز گفت: امروز دشت نمدان با دمای صفر درجه سردترین و کورده خنج با دمای ۳۵  درصد بالای صفر گرم‌ترین نقطه استان فارس هستند.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.